Suma częściowa
0,00 zł
Zaakceptuj błąd
Bezpieczna płatność
Z doświadczenia wiemy, że potwierdzenie zamówienia czasami trafia do filtra spamu. Przed skontaktowaniem się z nami sprawdź, czy tam nie trafił.
Po prostu wyślij nam w e-mailu nazwę produktu i ewentualnie żądany rozmiar, dodamy go i wyślemy link do płatności.
Pieniądze za zamówienie przyjmiemy dopiero wtedy, gdy zostanie ono zapakowane w naszym magazynie i wysłane do Ciebie. Gdy tak się stanie, Twojemu zamówieniu zostanie przypisany numer śledzenia, a Ty otrzymasz wiadomość e-mail z tym numerem i łączem do śledzenia przesyłki.
Możesz śledzić przesyłkę, gdy jest skanowana w terminalach przewoźnika i przy dostawie. Pojawienie się pierwszego skanu może potrwać do 24 godzin. Od tego momentu powinieneś być w stanie śledzić przesyłkę za pomocą numeru śledzenia.
Watery rzadko organizuje wyprzedaże i niestety nie mamy zbyt wielu ofert na nasze świetne produkty. Zdecydowaliśmy się oferować nasze produkty jak najtaniej, aby każdy mógł kupić deskę SUP w uczciwej cenie. Czasami jednak zdarza się, że oferujemy kody rabatowe lub ekskluzywne promocje.
Zdecydowana większość naszych produktów wysyłana jest na terenie UE i Azji.
Wszystkie nasze produkty są wytwarzane przez bardzo starannie wyselekcjonowanych producentów, dzięki czemu spełniają wszelkie wymagania i normy obowiązujące w Niemczech i UE. Oczywiście przy produkcji i sprzedaży produktów należy zawsze brać pod uwagę logistykę. Staramy się jednak maksymalnie zoptymalizować wszystkie procesy, aby zminimalizować wpływ, jaki wywieramy na środowisko. Niemniej jednak oczywiście nie pójdziemy na kompromis w kwestii jakości naszych produktów.
Niektóre z naszych towarów są duże i dlatego nie można ich wysyłać razem. Deski SUP wysyłane są oddzielnie. Kamizelki ratunkowe, pianki, neopren itp. są często wysyłane w mniejszych opakowaniach.
Może upłynąć do 24 godzin od wysłania, zanim dojdzie do aktualizacji. Jeśli Twoje zamówienie zostanie wysłane w piątek, zwykle funkcja śledzenia będzie wykonywana dopiero następnego dnia roboczego.
Wszystkie paczki mają w systemie wagę 1 kg, jest to aktualizowane przez dostawcę usług transportowych natychmiast po pierwszym skanowaniu.
Jeśli zamówiłeś dostawę DHL do paczkomatu lub oddziału, przesyłkę należy odebrać w ciągu 7 dni (z wyłączeniem niedziel) od jej przybycia. Jeśli podczas składania zamówienia wybrałeś Packstation jako miejsce dostawy, musisz odebrać przesyłkę w ciągu 7 dni kalendarzowych. Jeśli minęło 7 dni, a paczka nadal nie została odebrana, automatycznie zostanie wydany kod zwrotny, a paczka zostanie odebrana i odesłana do nas. Jeśli przesyłka zostanie zwrócona w ten sposób, naliczymy opłatę za zwrot (w Polska opłata za zwrot wynosi 38 zł za przesyłkę kurierem DHL).
Chciałbym zwrócić zamówienie?
To proste i szybkie, więcej na ten temat przeczytasz tutaj.