Często zadawane pytania (FAQs)

Porządek

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?

Z doświadczenia wiemy, że potwierdzenie zamówienia czasami trafia do filtra spamu. Przed skontaktowaniem się z nami sprawdź, czy tam nie trafił.

Chcę dodać produkt do mojego zamówienia?

Po prostu wyślij nam w e-mailu nazwę produktu i ewentualnie żądany rozmiar, dodamy go i wyślemy link do płatności.

Kiedy pieniądze zostaną pobrane z mojego konta?

Pieniądze za zamówienie przyjmiemy dopiero wtedy, gdy zostanie ono zapakowane w naszym magazynie i wysłane do Ciebie. Gdy tak się stanie, Twojemu zamówieniu zostanie przypisany numer śledzenia, a Ty otrzymasz wiadomość e-mail z tym numerem i łączem do śledzenia przesyłki.

Możesz śledzić przesyłkę, gdy jest skanowana w terminalach przewoźnika i przy dostawie. Pojawienie się pierwszego skanu może potrwać do 24 godzin. Od tego momentu powinieneś być w stanie śledzić przesyłkę za pomocą numeru śledzenia.

Czy macie jakieś oferty lub kody rabatowe?

Watery rzadko organizuje wyprzedaże i niestety nie mamy zbyt wielu ofert na nasze świetne produkty. Zdecydowaliśmy się oferować nasze produkty jak najtaniej, aby każdy mógł kupić deskę SUP w uczciwej cenie. Czasami jednak zdarza się, że oferujemy kody rabatowe lub ekskluzywne promocje.

Gdzie powstają produkty?

Zdecydowana większość naszych produktów wysyłana jest na terenie UE i Azji.

Wszystkie nasze produkty są wytwarzane przez bardzo starannie wyselekcjonowanych producentów, dzięki czemu spełniają wszelkie wymagania i normy obowiązujące w Niemczech i UE. Oczywiście przy produkcji i sprzedaży produktów należy zawsze brać pod uwagę logistykę. Staramy się jednak maksymalnie zoptymalizować wszystkie procesy, aby zminimalizować wpływ, jaki wywieramy na środowisko. Niemniej jednak oczywiście nie pójdziemy na kompromis w kwestii jakości naszych produktów.

Dostawa

Otrzymałem paczkę, ale brakuje części zamówienia?

Niektóre z naszych towarów są duże i dlatego nie można ich wysyłać razem. Deski SUP wysyłane są oddzielnie. Kamizelki ratunkowe, pianki, neopren itp. są często wysyłane w mniejszych opakowaniach.

Brak aktywności w linku do śledzenia?

Może upłynąć do 24 godzin od wysłania, zanim dojdzie do aktualizacji. Jeśli Twoje zamówienie zostanie wysłane w piątek, zwykle funkcja śledzenia będzie wykonywana dopiero następnego dnia roboczego.

Link do śledzenia pokazuje, że waga mojej paczki to 1 kg?

Wszystkie paczki mają w systemie wagę 1 kg, jest to aktualizowane przez dostawcę usług transportowych natychmiast po pierwszym skanowaniu.

W jakim czasie należy odebrać zamówienie z paczkomatu lub Packstation?

Jeśli zamówiłeś dostawę DHL do paczkomatu lub oddziału, przesyłkę należy odebrać w ciągu 7 dni (z wyłączeniem niedziel) od jej przybycia. Jeśli podczas składania zamówienia wybrałeś Packstation jako miejsce dostawy, musisz odebrać przesyłkę w ciągu 7 dni kalendarzowych. Jeśli minęło 7 dni, a paczka nadal nie została odebrana, automatycznie zostanie wydany kod zwrotny, a paczka zostanie odebrana i odesłana do nas. Jeśli przesyłka zostanie zwrócona w ten sposób, naliczymy opłatę za zwrot (w Polska opłata za zwrot wynosi 38 zł za przesyłkę kurierem DHL).

Zwrot i reklamacja

Chciałbym zwrócić zamówienie?
To proste i szybkie, więcej na ten temat przeczytasz tutaj.

Masz pytanie? Mamy odpowiedź!

Skontaktuj się z nami tutaj