Suma częściowa
0,00 zł
Zaakceptuj błąd
Bezpieczna płatność
1. Naciśnij „Poproś o zwrot” i wprowadź numer zamówienia oraz adres e-mail
2. Wybierz w zamówieniu produkt do zwrotu i podaj powód zwrotu
3. Potwierdź zwrot i pobierz etykietę zwrotną
4. Naklej etykietę zwrotną na paczkę
5. Dobrze zapakuj produkt do zwrotu i odeślij go do nas
6. Poczekaj na informację zwrotną od naszego zespołu ds. zwrotów
Oprócz ustawowego prawa do odstąpienia od umowy oferujemy dobrowolne prawo do zwrotu w ciągu 365 dni. Nie ogranicza to ustawowego prawa do odstąpienia od umowy. Odmienne regulacje dotyczące dobrowolnego prawa zwrotu, które nie byłyby dopuszczalne w przypadku ustawowego prawa odstąpienia od umowy, są dopuszczalne dopiero po upływie okresu odstąpienia.
Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, masz 365 dni na zwrot nieużywanego przedmiotu. Oczywiście „nieużywany” nie odnosi się do krótkiego przymierzenia. Zaakceptujemy Twój zwrot tylko wtedy, gdy przestrzegane są poniższe postanowienia.
Jeśli otrzymałeś produkt z wadą fabryczną, napisz do nas na adres support@watery.pl i załącz kilka zdjęć przedstawiających problem.
U nas zwroty w ramach wymiany są bezpłatne. W przypadku zwykłych zwrotów zostanie potrącone 38 zł. Ma to jednak zastosowanie tylko wtedy, gdy do zwrotu wykorzystasz nasz portal zwrotów.
W naszej sekcji często zadawanych pytań (FAQ) znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Oczywiście możesz również skontaktować się z nami osobiście.
Obsługa klienta jest dostępna w naszych zwykłych godzinach otwarcia:
- Od poniedziałku do piątku 07:00-22:00
- Sobota-niedziela: 09:00-15:00
- Telefon: +48 22 104 00 07
- E-mail: support@watery.pl
- Przejdź do czatu na żywo w prawym dolnym rogu.