Przy zakupie towarów na Watery.pl obowiązują następujące warunki sprzedaży, handlu i dostawy
https://www.watery.pl/ jest własnością Watery ApS
Numer VAT: 39718626
Watery ApS
Norgesvej 5
8700 Horsens
Numer telefonu: +48 22 307 88 04
E-mail: support@watery.pl
Wszystkie umowy zawierane są w języku duńskim.
Prawo odstąpienia od umowy dotyczy osób prywatnych dokonujących zakupów na watery.pl. Prawo to nie dotyczy przedsiębiorców ani instytucji publicznych.
Musisz mieć ukończone 18 lat, aby dokonać u nas zakupu. Jeśli masz mniej niż 18 lat, wymagana jest zgoda rodziców lub opiekuna prawnego.
Płatność za zamówione produkty na Watery.pl może odbywać się online za pomocą następujących metod:
- Blik
- SOFORT
- Przelewy24
- Klarna
- Apple Pay
- Google Pay
- Karta płatnicza
- Płatność za pobraniem
Podczas składania zamówienia za pośrednictwem powyższych metod płatności, Twoje dane są przesyłane w postaci zaszyfrowanej (połączenie SSL) przez Quickpay. Dzięki temu Twoje informacje nie mogą być odczytane przez osoby postronne.
Przy płatności elektroniczną kartą płatniczą kwota jest pobierana dopiero po wysłaniu produktów.
Starannie wybrane produkty:
Na Watery.pl koncentrujemy się na posiadaniu największego, a co najważniejsze, najlepszego asortymentu. Oznacza to, że produkty w sklepie internetowym są dokładnie zbadane i przetestowane.
Większość naszych artykułów jest gotowa do wysyłki wkrótce po złożeniu zamówienia, ponieważ znajdują się w jednym magazynie.
Nasze własne produkty:
Wraz z uznaniem Watery.pl jako renomowanego dostawcy sprzętu pływackiego, rozszerzyliśmy nasz asortyment o własne produkty marki Watery.
Są to produkty wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach. Wszystkie produkty są poddawane szczegółowym testom.
Produkty specjalne:
Oprócz naszego stałego asortymentu, który może być dostarczony w ciągu 1-2 dni, mamy również produkty specjalne, dla których czas dostawy jest wydłużony. Czas dostawy jest podany w opisie produktu.
Dotyczy to między innymi produktów w przedsprzedaży (pre-order), produktów z nadrukiem i innych.
Nasze ceny:
Wszystkie ceny prezentowane na Watery.pl wprowadzane są w duńskich koronach i zawierają 25% duńskiego podatku VAT.
Stosujemy dynamiczne ceny, co oznacza, że nasze ceny zmieniają się w zależności od różnych parametrów. Dlatego nie możemy wykluczyć sytuacji, gdy cena produktu zmieni się po dokonanym zakupie.
Jeśli cena jest błędna i było to zauważalne, nie jesteśmy zobowiązani do dostarczenia danego produktu w nieprawidłowej cenie.
Jeżeli produkt nie ma ceny lub cena jest równa „0”, nie można go zamówić.
Poniższe warunki mają zastosowanie do wszystkich wirtualnych i/lub fizycznych kodów rabatowych oraz bonów upominkowych.
- Nie można ich używać na już przecenione produkty, chyba że zaznaczono inaczej.
- Nie można łączyć kodu rabatowego i bonu upominkowego.
- Kody klubowe nie mogą być używane na przecenione produkty ani w połączeniu z innymi kodami.
Wszystkie rodzaje kodów należy wprowadzić w polu kuponu wartościowego w koszyku — jeśli kod nie zostanie wpisany przy finalizacji zakupu, nie można go dodać później.
Kody rabatowe:
Większość kodów rabatowych na Watery.pl jest ograniczona czasowo, jeśli ustalony limit czasu zostanie przekroczony, kod rabatowy nie może być użyty.
Bony upominkowe:
Wszystkie bony upominkowe wydane przez Watery.pl są ważne przez 1 rok i wygasają dokładnie 1 rok po dacie ich wydania.
Karty podarunkowe:
Wszystkie karty podarunkowe wydane przez Watery.pl są ważne przez 1 rok i wygasają dokładnie 1 rok od daty ich wydania.
Karty podarunkowe można łączyć z przecenionymi towarami.
Po złożeniu zamówienia na Watery.pl automatycznie otrzymasz jego potwierdzenie wraz z jego szczegółami drogą mailową. Następnie zamówienie zostanie zrealizowane — gdy twoje zamówienie zostanie zapakowane i wysłane, również otrzymasz potwierdzenie wysyłki.
Jeśli zamówienie zostało wysłane, nie będzie już możliwe wprowadzenie zmian ani jego anulowanie.
W przypadku zamówień w przedsprzedaży nie obowiązuje standardowy czas dostawy wynoszący 1-2 dni. Data dostawy jest wyraźnie podana w informacjach o danym produkcie. Może być umieszczona w tytule produktu lub niżej na stronie w opisie produktu.
Anulowanie/zwrot zamówień w przedsprzedaży można dokonać do 30 dni od daty otrzymania, czyli od dnia, w którym fizycznie otrzymałeś zamówienie. Jest to możliwe pod warunkiem, że produkt jest w oryginalnym stanie i opakowaniu, jak w momencie odbioru.
Możliwe jest więc anulowanie zamówienia, jeśli zmienisz zdanie podczas oczekiwania na realizację.
W przypadku zamówień w przedsprzedaży płatność może być wymagana przed wysyłką zamówienia, jeżeli termin płatności nie może zostać przedłużony, na przykład z powodu odległej daty dostawy.
Inne produkty zamówione w połączeniu z produktem w przedsprzedaży są wysyłane w tym samym czasie, co produkt w przedsprzedaży. Jeśli chcesz złożyć inne dyspozycje, musisz opłacić dodatkowe koszty wysyłki, co możesz zrobić tutaj. Możesz również poprosić o to, kontaktując się z nami przez
- e-mail: support@watery.pl
- chat
- telefon: +48 22 307 88 04
Zamówienia, które jeszcze nie zostały wysłane, można anulować za pomocą jednej z następujących metod:
- Dzwoniąc do naszego zespołu obsługi klienta pod numer +48 22 307 88 04
- Wysyłając e-mail na adres support@watery.pl
- Kontaktując się z nami poprzez czat.
Watery.pl wysyła paczki w każdy dzień roboczy przy zamówieniach złożonych do godziny 16:00. Wyjątkowo przesyłki do punktów odbioru DAO pakujemy aż do 22:00.
Standardowy czas doręczenia to jednak 1–3 dni robocze.
DAO:
Dostarcza przesyłki przez 7 dni w tygodniu, także w weekendy. Zamówienia zazwyczaj docierają z dnia na dzień.
Zamówienia złożone przed 16:00 – zarówno do punktu odbioru DAO, jak i z dostawą do domu – nadajemy tego samego dnia.
Zamówienia do punktu odbioru DAO złożone do 22:00 również wysyłamy tego samego dnia.
GLS:
Doręcza wyłącznie w dni robocze, nie w weekendy. Zamówienia złożone w piątek po 16:00 lub w weekend wysyłamy w kolejnych 1–2 dniach roboczych.
Produkty specjalne:
Większość artykułów wysyłamy w ciągu 1–2 dni roboczych, jednak dla niektórych czas dostawy jest dłuższy – informacja o tym znajduje się w opisie produktu.
Należą do nich m.in. produkty z nadrukiem oraz wybrane modele z korekcją wady wzroku.
Problemy z dostawą?
Jeśli po 2 dniach od nadania paczka wciąż do ciebie nie dotarła, skontaktuj się z nami jak najszybciej, abyśmy mogli sprawdzić, co się stało.
- Przez telefon: +48 22 307 88 04
- Poprzez e-mail: support@watery.pl
- Na czacie: 08:00–22:00
Zamówienia realizujemy w kolejności ich wpływu. W czasie wyprzedaży, urodzin sklepu czy podobnych akcji termin wysyłki może się wydłużyć – poinformujemy o tym na stronie.
Wysyłamy głównie na terenie Danii, ale bez problemu dostarczamy też do pozostałych krajów UE (z wyłączeniem Grenlandii i Wysp Owczych). Koszt dostawy poza Danię zależy od kraju docelowego.
Wykorzystujemy zarówno GLS, jak i DAO jako firmę kurierską do wysyłki twoich zamówień.
Ceny wysyłki DAO:
- 19,5 zł do punktu odbioru
- 22 zł za dostawę do domu
Ceny wysyłki GLS:
- 24 zł do punktu odbioru
- 26 zł na adres firmowy
- 35,5 zł za dostawę do domu
Jeśli złożysz zamówienie o wartości powyżej 340,- to otrzymasz darmową wysyłkę do punktu odbioru.
Możesz odebrać swoją paczkę w dni robocze między godziną 15 a 17 w naszym magazynie. Koszt tej opcji to 6 zł. Nasz adres to:
Norgesvej 5, 8700 Horsens
Pamiętaj o swoim numerze zamówienia.
Śledzenie przesyłki:
Gdy twoje zamówienie zostanie spakowane i wysłane, natychmiast otrzymasz numer śledzenia. Dzięki temu możesz śledzić trasę swojej paczki od naszego magazynu do uzgodnionego miejsca dostawy.
Jeśli produkt jest w 100% jak nowy, w oryginalnym opakowaniu i w nienaruszonym stanie, możesz go zwrócić lub wymienić do 365 dni po dostawie. Opakowanie nie może być popisane, oklejone czy oznaczone w inny sposób.
Jeśli stwierdzimy, że produkt pachnie dymem, przeszedł kuchennymi aromatami, jest wilgotny, spleśniały lub uszkodzony w jakikolwiek inny sposób, nie możemy zaakceptować zwrotu towaru. Jeśli klient chce, aby produkt został odesłany, musi sam pokryć koszt wysyłki zwrotnej.
365-dniowe prawo do zwrotu:
W ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia istnieje możliwość uzyskania pełnego zwrotu zamówienia z wyłączeniem kosztów wysyłki zwrotnej lub wymiany. Paczkę powinniśmy otrzymać w ciągu 30 dni.
Darmowy prezent: musi zostać zwrócony razem z towarami, które mają być zwrócone, w przeciwnym razie jego regularna cena zostanie odjęta od kwoty zwrotu.
Po pierwszych 30 dniach masz do 365 dni na otrzymanie noty kredytowej lub wymianę.
Koszty wysyłki i odpowiedzialność:
W przypadku standardowego zwrotu (żądanie zwrotu pieniędzy) klient ponosi koszty wysyłki zwrotnej w wysokości 14,-. Zostanie to automatycznie odjęte od kwoty zwrotu.
Klient ponosi odpowiedzialność w przypadku wystąpienia uszkodzeń lub podobnych sytuacji podczas transportu.
Przy wymianie tego samego produktu na inny rozmiar lub kolor pokrywamy koszty wysyłki związane z wymianą.
Prawo do zwrotu nie narusza ustawowego prawa klienta do odstąpienia od umowy. Zapoznaj się ze szczegółami poniżej.
Adres:
Wszystkie zwroty, niezależnie od ich przyczyny, należy wysyłać na adres:
Watery ApS
Norgesvej 5
8700 Horsens
Masz prawo odstąpić od zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, licząc od dnia, w którym otrzymasz produkt.
Nie możesz odstąpić od zakupu, odmawiając odbioru towaru lub nie odbierając go. W takim przypadku nie zostanie ci zwrócona pierwotna cena dostawy.
Odstąpienie od części zakupu
Jeśli kupiłeś u nas więcej produktów, masz możliwość zwrócenia jednego lub kilku produktów, nawet jeśli zostały zakupione w jednym zamówieniu.
Zwróć uwagę, że koszty wysyłki nie zostaną zwrócone, jeśli odstąpisz tylko od części zakupu.
Jeżeli produkt, który jest zwracany, został zakupiony jako część pakietu, cały zestaw musi być zwrócony.
Zwrot
Jeśli chcesz zwrócić całość lub część zamówienia, odsyłamy do naszej strony zwrotów, którą można znaleźć tutaj.
Zwrot i koszty wysyłki:
W przypadku zamówień na terenie Danii korzystaj z naszego systemu zwrotnego tutaj.
W przypadku zamówień poza Danię, koszty wysyłki ponosi klient.
Stan towaru przy zwrocie
Jeśli towar utracił na wartości, a wynika to z jego użycia w sposób inny niż konieczny do ustalenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu, możesz odzyskać tylko część kwoty zakupu. Kwota, którą możesz odzyskać, zależy od wartości handlowej towaru dla nas, a w pewnych przypadkach może to oznaczać, że zwrócona zostanie tylko cena wysyłki.
Zalecamy, aby zwracać towary w oryginalnym opakowaniu.
Jeśli oryginalne opakowanie nie znajdzie się w przesyłce, może to spowodować obniżenie wartości towaru. Opakowanie produktu musi być więc w oryginalnym stanie, nie może być popisane, zalepione czy uszkodzone.
Zwrot zapłaconej kwoty
Jeśli odstąpisz od zakupu, zwrócimy ci pieniądze. Jeśli towar stracił na wartości, potrącimy kwotę, za którą jesteś odpowiedzialny.
Zwrócimy wszystkie otrzymane od ciebie środki, w tym koszty dostawy.
Zwrócimy pieniądze tym samym sposobem, z którego skorzystałeś podczas zakupu.
Możemy wstrzymać płatność do momentu otrzymania towaru, chyba że dostarczysz nam dowód jego zwrotu.
Adres:
Jeżeli chcesz odstąpić od zakupu, zamówienie należy odesłać na poniższy adres:
Watery ApS
Norgesvej 5
8700 Horsens
Na Watery.pl oferujemy gwarancję najniższej ceny.
Oznacza to, że jeśli znajdziesz identyczny produkt w sklepie internetowym, w cenie niższej niż u nas, to możemy dopasować jego cenę.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skorzystać z gwarancji najniższej ceny oraz jakie warunki muszą zostać spełnione, abyśmy mogli zaoferować ci tę gwarancję, możesz przeczytać o tym więcej tutaj.
Watery.pl zastrzega sobie prawo do literówek, błędów cenowych, wyprzedanych towarów, wycofanych towarów oraz braku towarów od dostawców. Dlatego zastrzegamy sobie prawo do zmniejszenia zamówienia lub całkowitego jego odrzucenia bez dalszych wyjaśnień.
Jeśli produkt nie ma podanej ceny lub cena wynosi „0”, to nie można go zamówić.
Zdjęcia produktów i ich opisy mają charakter orientacyjny, dlatego zastrzegamy sobie prawo do ewentualnych błędów. Produkt dostarczony w zamówieniu jest zgodny z opisem produktu, niezależnie od tego, co jest przedstawione na zdjęciach produktowych.
Podczas zakupu produktu, obowiązują przepisy prawa konsumenckiego: Jako konsument masz 24 miesiące na zgłoszenie reklamacji.
Jeśli produkt ma wadę i zgłosisz reklamację na czas, masz prawo poprosić o naprawę lub wymianę produktu.
Jeśli produktu nie da się naprawić, wymienimy go na nowy lub wyślemy bon zakupowy na inny produkt.
Jeżeli nie jest to możliwe, lub nie zostanie zrealizowane w rozsądnym czasie, możesz otrzymać zwrot pieniędzy lub obniżenie ceny.
Wada to np. błąd produkcyjny lub materiałowy, lub błędna informacja o produkcie.
Natomiast zwykłe zużycie lub uszkodzenia, które sam spowodowałeś, nie są wadą.
Jeśli zauważysz wadę, powinieneś skontaktować się z nami w rozsądnym czasie i wyjaśnić, na czym polega wada. Jeśli zgłosisz reklamację w ciągu 2 miesięcy od jej zauważenia, jest to uznawane za rozsądny czas.
Jeśli produkt będący przedmiotem reklamacji został zakupiony jako część zestawu, cały zestaw musi zostać zwrócony.
Twoja możliwość dochodzenia roszczeń reklamacyjnych może wygasnąć przed upływem terminu reklamacyjnego, jeśli produkt nie jest przeznaczony do wytrzymania dwóch lat, lub przy naturalnym użyciu zostanie zużyty przed upływem terminu.
Możesz skontaktować się z watery.pl pod adresem support@watery.pl lub pod numerem +48 22 307 88 04.
Jeśli reklamacja jest uzasadniona, produkt należy zwrócić przez system zwrotów
Możliwość złożenia reklamacji
Jeśli jako konsument chcesz złożyć reklamację dotyczącą zakupu, skontaktuj się z support@watery.pl. Jeśli nie uda nam się znaleźć rozwiązania, możesz złożyć skargę do Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg za pośrednictwem Klageportalen for Nævnenes Hus.
Aby złożyć reklamację, wartość towaru lub usługi, której dotyczy reklamacja, musi wynosić co najmniej 630 zł i nie więcej niż 56.900 zł. W przypadku reklamacji dotyczących ubrań i obuwia cena musi wynosić co najmniej 410 zł. Złożenie reklamacji wiąże się z opłatą.
Jeśli mieszkasz w innym kraju UE niż Dania, możesz złożyć skargę poprzez portal skarg Komisji Europejskiej - http://ec.europa.eu/odr.
Do:
Watery.pl
Norgesvej 5
8700 Horsens
support@watery.pl
Niniejszym informuję, że korzystam z prawa odstąpienia od umowy dotyczącej następujących towarów/usług:
Zamówione dnia:
Odebrane dnia:
Imię i nazwisko konsumenta:
Adres konsumenta:
Podpis konsumenta: (tylko jeśli formularz jest przekazywany w formie papierowej)
Data:
Twoje ostatnie wyszukiwania
Popularne wyszukiwania
Brak wyników dla ''
Zadzwoń do nas:
+48 22 307 88 04Napisz do nas
support@watery.plNajszybsza pomoc?
Zobacz odpowiedzi na najczęstsze pytania
Porozmawiaj z nami
W prawym dolnym rogu
szukaj Szukaj w całym Watery.pl