Płatności i bezpieczeństwo: często zadawane pytania
W Watery.pl akceptujemy płatności za pomocą następujących metod: BLIK, SOFORT, Przelewy24, Klarna, Apple Pay, Google Pay, karta kredytowa.
Zastanawiasz się, czy akceptujemy Twój sposób płatności? Możesz łatwo to sprawdzić podczas składania zamówienia.
Zapoznaj się z sekcją „Czy mogę zapłacić fakturą, EAN lub przelewem bankowym” w celu uzyskania informacji na temat tych metod płatności.
Mamy nadzieję, że uda Ci się zapłacić za pomocą jednego z tych rozwiązań płatniczych. Jeśli nie korzystasz z żadnej z obsługiwanych metod płatności, skontaktuj z nami i daj nam znać, jakiej formy płatności używasz, abyśmy w przyszłości mogli ją dodać.
W 2021 r. płacenie kartą stało się jeszcze bezpieczniejsze dzięki nowej dyrektywie UE. Oznacza to, że przy płatności kartą (Visa, Visa Mastercard) otrzymasz prośbę o weryfikację swojej płatności przez „3D Secure”. Ten proces odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Twojego banku, ale jeśli napotkasz problemy z weryfikacją płatności, skontaktuj z nami, abyśmy mogli sprawdzić, czy możemy Ci pomóc w inny sposób.
Bardzo nam przykro, ale niestety nie oferujemy możliwości płatności fakturą, EAN lub przelewem bankowym jako osoba prywatna.
Natomiast firmom/gminom oferujemy możliwość płatności fakturą/EAN przy zamówieniach powyżej 1140 zł po wcześniejszym uzgodnieniu – w tej sprawie skontaktuj się z nami przez email. W tym przypadku wymagamy płatności z góry przed wysyłką towarów.
Sprawdź sekcję „Jakie metody płatności oferujecie”, aby poznać wszystkie dostępne metody płatności.
Jeśli płatność się nie powiedzie, zostanie odrzucona lub w inny sposób nie zadziała, wykonaj te 4 kroki:
• Wróć do ekranu płatności/realizacji zamówienia i spróbuj ponownie. W większości przypadków to jednorazowy błąd techniczny.
• Jeśli to nie zadziała, spróbuj użyć innej metody płatności/karty.
• Zanotuj komunikat o błędzie lub opis problemu oraz wybraną metodę płatności. Jeśli to możliwe, zrób zrzut ekranu problemu.
• Skontaktuj się z nami i przekaż powyższe informacje, dodatkowo podając inne istotne szczegóły, takie jak używane urządzenie i przeglądarka.
• Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku godzin, a może nawet minut, i rozwiążemy Twój problem!
Jeśli problem dotyczy nowego systemu 3D-secure wymagającego potwierdzenia tożsamości, proces ten przebiega przez Twój bank, lecz gdyby wystąpił problem z weryfikacją płatności, prosimy o kontakt, abyśmy mogli sprawdzić, czy możemy Ci pomóc inaczej.
Możesz uniknąć weryfikacji 3D-secure, płacąc Mobilepay.
Zawsze pokrywamy wszystkie opłaty transakcyjne, niezależnie od wybranej metody płatności.
Też nie lubimy martwić się opłatami, gdy robimy zakupy online. Dlatego zadbaliśmy o to, abyście nie zaprzątali sobie głowy opłatami, robiąc zakupy w Watery.
W Watery płacisz tylko cenę za produkty. Żadnych ukrytych opłat.
Obciążymy Twoją kartę, dopiero gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane.
Dzieje się to automatycznie, gdy w naszym systemie oznaczymy Twoje zamówienie jako wysłane i otrzymasz link do śledzenia.
Pamiętaj, że w przypadku niektórych kart kredytowych kwota zabezpieczana jest od razu. Nie oznacza to jednak, że środki zostały pobrane – są jedynie zablokowane.
Gdy tylko dostaniesz e-mail o tytule „Twoja paczka z Watery.pl właśnie wyruszyła w drogę!”, oznacza to, że zamówienie opuściło już nasz magazyn, a my pobierzemy płatność.
W rzadkich sytuacjach, przy długich przedsprzedażach, możemy pobrać pieniądze wcześniej, zanim blokada środków wygaśnie. Zawsze informujemy o tym wyraźnie w nagłówku i opisie produktu przed zakupem. Obecnie nie dotyczy to żadnego produktu w Watery.pl.
Nie ma dla nas nic ważniejszego niż Twoje bezpieczeństwo.
Dotyczy to zarówno danych Twojej karty płatniczej, danych osobowych, jak i Twojego poruszania się po Watery.pl.
Nie widzimy ani nie przechowujemy danych Twojej karty. Płatność obsługuje nasz partner Clearhaus, do którego nie mamy dostępu. Więcej informacji znajdziesz w sekcji „Czy moje dane dotyczące płatności są bezpieczne?”.
Dla naszych pracowników widoczne są jedynie dane takie jak imię, adres, telefon i e-mail. Służą one wyłącznie do wysyłki zamówienia lub kontaktu w razie problemów. Szczegóły znajdziesz w sekcji „Dbamy o Twoje dane osobowe”.
Przeczytaj także naszą politykę prywatności.
Watery gwarantuje:
• Nigdy nie zobaczymy żadnych danych, których używasz do płatności, w tym danych karty. Sprawdź sekcję „Czy moje dane dotyczące płatności są bezpieczne?”.
• Chronimy Twoje dane osobowe i nigdy nie przekazujemy ich osobom trzecim. Więcej w sekcji „Dbamy o Twoje dane osobowe”.
• Nie pobieramy płatności, dopóki Twoja paczka nie zostanie spakowana i wysłana z naszego magazynu. Dzięki temu nie płacisz za coś, czego nie dostaniesz.
• Masz 365 dni na pełny zwrot. Więcej informacji znajdziesz w sekcji „Jak długi jest okres zwrotu?”.
• Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz fakturę oraz e-mail z potwierdzeniem.
Jesteśmy zwykłą europejską firmą – Watery ApS, CVR 39718626, z siedzibą przy Norgesvej 5, 8700 Horsens w Danii, gdzie pracuje nasz 35-osobowy zespół i gdzie znajdują się biuro oraz magazyn.
Jeśli nadal masz wątpliwości, sprawdź ponad 20 000 opinii o nas na Trustpilot. Od 2016 roku zaufało nam już ponad 200 000 klientów.
Wszystkie płatności są przetwarzane przez duńską firmę, Clearhaus, i są bezpiecznie szyfrowane za pomocą SSL, więc możesz czuć się całkowicie bezpiecznie, robiąc u nas zakupy. Ani Watery, ani nikt inny nie będzie miał dostępu do Twoich danych osobowych.
Clearhaus jest certyfikowany zgodnie z najwyższym standardem PCI, co wymaga stosowania ponad 200 kontroli bezpieczeństwa.
Razem z Clearhaus zapewniamy, że Watery jest jednym z najbezpieczniejszych miejsc do robienia zakupów online.
Certyfikat SSL Watery
W Watery dbamy o to, aby nasza strona była bardzo bezpieczna, niezależnie od tego, czy chodzi o nasz serwer, czy platformę. Zawsze staramy się korzystać z najnowszych dostępnych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa.
Dotyczy to również certyfikatu SSL, który posiada Watery.pl.
Co więcej, wszystkie nasze strony działają przy użyciu bezpiecznego połączenia HTTPS, korzystając z bezpiecznego szyfrowania 256-bitowego. Szyfrowanie HTTPS to ochrona pomiędzy Tobą a naszymi serwerami, zapewniająca, że nikt nie będzie w stanie przechwycić Twoich danych osobowych.
Zawsze możesz sprawdzić, czy strona korzysta z bezpiecznego połączenia HTTPS, patrząc, czy ma małą ikonę kłódki i wyraźny komunikat „HTTPS” w pasku adresu. Radzimy robić zakupy wyłącznie na stronach z bezpiecznym połączeniem HTTPS. W ten sposób zawsze możesz czuć się spokojnie i bezpiecznie, robiąc zakupy online.
Wszystkie dane osobowe, które nam podajesz, są chronione w 105%. Korzystamy z bezpiecznego serwera i szyfrowanego połączenia HTTPS. Więcej informacji znajdziesz w sekcji „Czy moje dane dotyczące płatności są bezpieczne?”.
Aby dokonać zakupu na Watery, musisz podać swoje imię i nazwisko, email i adres. Używamy tych danych wyłącznie w celu wysłania zamówienia na właściwy adres, przesłania potwierdzenia zamówienia oraz powiadomieniu poprzez e-mail o wysłaniu zamówienia.
• Nigdy nie będziemy przekazywać Twoich danych osobom trzecim ani udostępniać Twoich danych gdziekolwiek indziej.
• Nigdy nie będziemy wysyłać Ci niechcianych e-maili. Otrzymasz od nas wiadomości tylko wtedy, gdy zapiszesz się na nasz newsletter.
• Przechowujemy jedynie Twoje imię i nazwisko, e-mail i adres w naszym systemie z powodów księgowych zgodnie z ustawą o rachunkowości.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące bezpieczeństwa płatności, przeczytaj naszą sekcję „Czy moje dane dotyczące płatności są bezpieczne?”. W razie dalszych pytań zapraszamy do skontaktowania się z nami.
Nasza siedziba główna z biurem i magazynem znajduje się w Horsens w Danii.
Jest całkiem fajnie, choć pogoda bywa kapryśna.
Oto nasze dane kontaktowe:
Watery ApS
CVR: DK39718626
Norgesvej 5
8700 Horsens
Dania
E-mail: support@watery.pl
Telefon: +48 22 307 88 04
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o nas, naszej historii i poznać zespół po drugiej stronie ekranu, zapraszamy do tej sekcji.
Nie ma problemu. Bardzo chętnie w tym pomożemy.
Wystarczy, że się z nami skontaktujesz, a my zadbamy o usunięcie wszystkich Twoich danych z naszych systemów.
Twoje ostatnie wyszukiwania
Popularne wyszukiwania
Brak wyników dla ''
Zadzwoń do nas:
+48 22 307 88 04Napisz do nas
support@watery.plNajszybsza pomoc?
Zobacz odpowiedzi na najczęstsze pytania
Porozmawiaj z nami
W prawym dolnym rogu
szukaj Szukaj w całym Watery.pl