OSZCZĘDŹ 10% DODATKOWO 🚨

Kod rabatowy: 9LAT-10

00 00 00

+950 produktów! 🔥

9. URODZINY – do 79%

Płatności i bezpieczeństwo: często zadawane pytania

Jakie metody płatności oferujecie?

W Watery.pl akceptujemy płatności za pomocą następujących metod: BLIK, SOFORT, Przelewy24, Klarna, Apple Pay, Google Pay, karta kredytowa.

Zastanawiasz się, czy akceptujemy Twój sposób płatności? Możesz łatwo to sprawdzić podczas składania zamówienia.

Zapoznaj się z sekcją „Czy mogę zapłacić fakturą, EAN lub przelewem bankowym” w celu uzyskania informacji na temat tych metod płatności.

Mamy nadzieję, że uda Ci się zapłacić za pomocą jednego z tych rozwiązań płatniczych. Jeśli nie korzystasz z żadnej z obsługiwanych metod płatności, skontaktuj z nami i daj nam znać, jakiej formy płatności używasz, abyśmy w przyszłości mogli ją dodać.

W 2021 r. płacenie kartą stało się jeszcze bezpieczniejsze dzięki nowej dyrektywie UE. Oznacza to, że przy płatności kartą (Visa, Visa Mastercard) otrzymasz prośbę o weryfikację swojej płatności przez „3D Secure”. Ten proces odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Twojego banku, ale jeśli napotkasz problemy z weryfikacją płatności, skontaktuj z nami, abyśmy mogli sprawdzić, czy możemy Ci pomóc w inny sposób.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy mogę zapłacić fakturą, EAN lub przelewem bankowym?

Bardzo nam przykro, ale niestety nie oferujemy możliwości płatności fakturą, EAN lub przelewem bankowym jako osoba prywatna.

Natomiast firmom/gminom oferujemy możliwość płatności fakturą/EAN przy zamówieniach powyżej 1140 zł po wcześniejszym uzgodnieniu – w tej sprawie skontaktuj się z nami przez email. W tym przypadku wymagamy płatności z góry przed wysyłką towarów.

Sprawdź sekcję „Jakie metody płatności oferujecie”, aby poznać wszystkie dostępne metody płatności.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Moja płatność nie zadziałała, nie powiodła się lub została odrzucona. Co teraz?

Jeśli płatność się nie powiedzie, zostanie odrzucona lub w inny sposób nie zadziała, wykonaj te 4 kroki:

• Wróć do ekranu płatności/realizacji zamówienia i spróbuj ponownie. W większości przypadków to jednorazowy błąd techniczny.

Jeśli to nie zadziała, spróbuj użyć innej metody płatności/karty.

• Zanotuj komunikat o błędzie lub opis problemu oraz wybraną metodę płatności. Jeśli to możliwe, zrób zrzut ekranu problemu.

Skontaktuj się z nami i przekaż powyższe informacje, dodatkowo podając inne istotne szczegóły, takie jak używane urządzenie i przeglądarka.

• Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku godzin, a może nawet minut, i rozwiążemy Twój problem!

Jeśli problem dotyczy nowego systemu 3D-secure wymagającego potwierdzenia tożsamości, proces ten przebiega przez Twój bank, lecz gdyby wystąpił problem z weryfikacją płatności, prosimy o kontakt, abyśmy mogli sprawdzić, czy możemy Ci pomóc inaczej.

Możesz uniknąć weryfikacji 3D-secure, płacąc Mobilepay.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy pobieracie opłaty za płatności?

Zawsze pokrywamy wszystkie opłaty transakcyjne, niezależnie od wybranej metody płatności.

Też nie lubimy martwić się opłatami, gdy robimy zakupy online. Dlatego zadbaliśmy o to, abyście nie zaprzątali sobie głowy opłatami, robiąc zakupy w Watery.

W Watery płacisz tylko cenę za produkty. Żadnych ukrytych opłat.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Kiedy zostaną pobrane pieniądze?

Obciążymy Twoją kartę, dopiero gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane. 

Dzieje się to automatycznie, gdy w naszym systemie oznaczymy Twoje zamówienie jako wysłane i otrzymasz link do śledzenia.

Pamiętaj, że w przypadku niektórych kart kredytowych kwota zabezpieczana jest od razu. Nie oznacza to jednak, że środki zostały pobrane – są jedynie zablokowane.

Gdy tylko dostaniesz e-mail o tytule „Twoja paczka z Watery.pl właśnie wyruszyła w drogę!”, oznacza to, że zamówienie opuściło już nasz magazyn, a my pobierzemy płatność.

W rzadkich sytuacjach, przy długich przedsprzedażach, możemy pobrać pieniądze wcześniej, zanim blokada środków wygaśnie. Zawsze informujemy o tym wyraźnie w nagłówku i opisie produktu przed zakupem. Obecnie nie dotyczy to żadnego produktu w Watery.pl.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Jak bezpieczne są zakupy w Watery? Czy dane płatności są chronione?

Nie ma dla nas nic ważniejszego niż Twoje bezpieczeństwo.

Dotyczy to zarówno danych Twojej karty płatniczej, danych osobowych, jak i Twojego poruszania się po Watery.pl.

Nie widzimy ani nie przechowujemy danych Twojej karty. Płatność obsługuje nasz partner Clearhaus, do którego nie mamy dostępu. Więcej informacji znajdziesz w sekcji „Czy moje dane dotyczące płatności są bezpieczne?”.

Dla naszych pracowników widoczne są jedynie dane takie jak imię, adres, telefon i e-mail. Służą one wyłącznie do wysyłki zamówienia lub kontaktu w razie problemów. Szczegóły znajdziesz w sekcji „Dbamy o Twoje dane osobowe”.

Przeczytaj także naszą politykę prywatności.

Watery gwarantuje:

Nigdy nie zobaczymy żadnych danych, których używasz do płatności, w tym danych karty. Sprawdź sekcję „Czy moje dane dotyczące płatności są bezpieczne?”.

Chronimy Twoje dane osobowe i nigdy nie przekazujemy ich osobom trzecim. Więcej w sekcji „Dbamy o Twoje dane osobowe”.

Nie pobieramy płatności, dopóki Twoja paczka nie zostanie spakowana i wysłana z naszego magazynu. Dzięki temu nie płacisz za coś, czego nie dostaniesz.

Masz 365 dni na pełny zwrot. Więcej informacji znajdziesz w sekcji „Jak długi jest okres zwrotu?”.

Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz fakturę oraz e-mail z potwierdzeniem.

Jesteśmy zwykłą europejską firmą – Watery ApS, CVR 39718626, z siedzibą przy Norgesvej 5, 8700 Horsens w Danii, gdzie pracuje nasz 35-osobowy zespół i gdzie znajdują się biuro oraz magazyn.

Jeśli nadal masz wątpliwości, sprawdź ponad 20 000 opinii o nas na Trustpilot. Od 2016 roku zaufało nam już ponad 200 000 klientów.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy moje dane dotyczące płatności są bezpieczne?

Wszystkie płatności są przetwarzane przez duńską firmę, Clearhaus, i są bezpiecznie szyfrowane za pomocą SSL, więc możesz czuć się całkowicie bezpiecznie, robiąc u nas zakupy. Ani Watery, ani nikt inny nie będzie miał dostępu do Twoich danych osobowych.

Clearhaus jest certyfikowany zgodnie z najwyższym standardem PCI, co wymaga stosowania ponad 200 kontroli bezpieczeństwa.

Razem z Clearhaus zapewniamy, że Watery jest jednym z najbezpieczniejszych miejsc do robienia zakupów online.

Certyfikat SSL Watery

W Watery dbamy o to, aby nasza strona była bardzo bezpieczna, niezależnie od tego, czy chodzi o nasz serwer, czy platformę. Zawsze staramy się korzystać z najnowszych dostępnych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa.

Dotyczy to również certyfikatu SSL, który posiada Watery.pl.

Co więcej, wszystkie nasze strony działają przy użyciu bezpiecznego połączenia HTTPS, korzystając z bezpiecznego szyfrowania 256-bitowego. Szyfrowanie HTTPS to ochrona pomiędzy Tobą a naszymi serwerami, zapewniająca, że nikt nie będzie w stanie przechwycić Twoich danych osobowych.

Zawsze możesz sprawdzić, czy strona korzysta z bezpiecznego połączenia HTTPS, patrząc, czy ma małą ikonę kłódki i wyraźny komunikat „HTTPS” w pasku adresu. Radzimy robić zakupy wyłącznie na stronach z bezpiecznym połączeniem HTTPS. W ten sposób zawsze możesz czuć się spokojnie i bezpiecznie, robiąc zakupy online.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Chronimy Twoje dane osobowe

Wszystkie dane osobowe, które nam podajesz, są chronione w 105%. Korzystamy z bezpiecznego serwera i szyfrowanego połączenia HTTPS. Więcej informacji znajdziesz w sekcji „Czy moje dane dotyczące płatności są bezpieczne?”.

Aby dokonać zakupu na Watery, musisz podać swoje imię i nazwisko, email i adres. Używamy tych danych wyłącznie w celu wysłania zamówienia na właściwy adres, przesłania potwierdzenia zamówienia oraz powiadomieniu poprzez e-mail o wysłaniu zamówienia.

• Nigdy nie będziemy przekazywać Twoich danych osobom trzecim ani udostępniać Twoich danych gdziekolwiek indziej.

• Nigdy nie będziemy wysyłać Ci niechcianych e-maili. Otrzymasz od nas wiadomości tylko wtedy, gdy zapiszesz się na nasz newsletter.

• Przechowujemy jedynie Twoje imię i nazwisko, e-mail i adres w naszym systemie z powodów księgowych zgodnie z ustawą o rachunkowości.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące bezpieczeństwa płatności, przeczytaj naszą sekcję „Czy moje dane dotyczące płatności są bezpieczne?”. W razie dalszych pytań zapraszamy do skontaktowania się z nami.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Przydatne informacje o firmie Watery

Nasza siedziba główna z biurem i magazynem znajduje się w Horsens w Danii.

Jest całkiem fajnie, choć pogoda bywa kapryśna.

Oto nasze dane kontaktowe:

Watery ApS

CVR: DK39718626

Norgesvej 5

8700 Horsens

Dania

E-mail: support@watery.pl

Telefon: +48 22 307 88 04

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o nas, naszej historii i poznać zespół po drugiej stronie ekranu, zapraszamy do tej sekcji.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Chcę, aby moje dane zostały usunięte z waszej bazy.

Nie ma problemu. Bardzo chętnie w tym pomożemy.

Wystarczy, że się z nami skontaktujesz, a my zadbamy o usunięcie wszystkich Twoich danych z naszych systemów.

Czytaj więcej
Czytaj mniej

Dostawa i wysyłka

Zwroty i wymiany

Gwarancja ceny

Płatność i bezpieczeństwo

Produkty i zapasy

Rekomendacje produktów

Składanie zamówienia

Kody rabatowe / różne

Przewodniki po rozmiarach

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Zadzwoń do nas:
+48 22 307 88 04
Napisz do nas
support@watery.pl
Porozmawiaj z nami

Godziny otwarcia to pon-pt: 08-22, sobota: 10-19, niedziela: 14-22.

Polecane produkty

Do 32% klientów kupuje te produkty razem

Zamknij
  • Wyniki wyszukiwania
  • Produkty

Wyniki wyszukiwania

    Brak wyników dla ''

    Skontaktuj się z obsługą klienta

    Zadzwoń do nas:

    +48 22 307 88 04

    Napisz do nas

    support@watery.pl

    Najszybsza pomoc?

    Zobacz odpowiedzi na najczęstsze pytania

    Porozmawiaj z nami

    W prawym dolnym rogu