OSZCZĘDŹ 10% DODATKOWO 🚨

Kod rabatowy: 9LAT-10

00 00 00

+950 produktów! 🔥

9. URODZINY – do 79%

Zwroty i wymiana — FAQ

Jak mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Zwrot u nas jest szybki i prosty, bo – podobnie jak ty – wolimy poświęcać czas na przyjemniejsze sprawy :)

A skoro dziś mało kto ma w domu drukarkę, zadbaliśmy o to, żeby nie była niezbędna.

Proces składa się z 3 kroków

1. Wypełnij nasz formularz zwrotu online

2. Odeślij paczkę

3. Nasz magazyn przetworzy twój zwrot

Krok 1 – Wypełnij formularz zwrotu

- Wejdź na watery.pl/pages/zwrot

- Wpisz numer zamówienia (znajdziesz go w mailu z potwierdzeniem zamówienia) oraz adres e-mail (ten, którego użyłeś przy składaniu zamówienia) i kliknij „Wybierz produkty”

- Wybierz produkty, które chcesz zwrócić

- Wskaż powód zwrotu produktów

- Kliknij „Zwróć produkty”

Otrzymasz etykietę zwrotną lub kod DHL albo InPost. Te informacje zostaną również wysłane na Twój adres e-mail.

Krok 2 – Odeślij do nas paczkę

- Starannie zapakuj produkty, które chcesz zwrócić. Najlepiej użyj oryginalnego foliopaka, w którym otrzymałeś zamówienie – ma on podwójny pasek klejący. To proste i ekologiczne rozwiązanie.

- Upewnij się, że wszystkie produkty mają oryginalne opakowanie, tak jak je otrzymałeś. To warunek konieczny do przyjęcia zwrotu.

- Zanieś paczkę do najbliższego punktu DHL lub InPost.

Krok 3 – Obsługa zwrotu w naszym magazynie

- W ciągu 1–3 dni roboczych od wysłania Twojej paczki DHL lub InPost dostarczy ją do nas (w zależności od wybranej metody).

- Następnie przetwarzamy wszystkie zwroty w ciągu 24 godzin – także w weekendy.

Cały proces – od zgłoszenia zwrotu do jego realizacji – trwa maksymalnie 2–4 dni robocze. I jest naprawdę prosty!

Znajdź szybkie odpowiedzi na pytania o zwroty

Jeśli zastanawiasz się, ile kosztuje zwrot, możesz dowiedzieć się więcej na naszej stronie zwrotów.

Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, sprawdź odpowiedź w naszym FAQ pod hasłem „Otrzymałem niewłaściwy produkt”.

Jeśli twój produkt jest uszkodzony lub paczka została zniszczona, zajrzyj do FAQ pod „Otrzymałem uszkodzony produkt / moja paczka jest uszkodzona”.

Masz jeszcze pytania dotyczące zwrotów? Zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta – z przyjemnością ci pomożemy :)

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy muszę odesłać produkt, korzystając z waszego systemu zwrotów i etykiety/kodu?

Stworzyliśmy nasz system zwrotów, aby ułatwić i przyspieszyć proces zarówno dla Ciebie, jak i dla nas.

Dlatego przyjmujemy zwroty tylko poprzez ten system za pośrednictwem DHL i InPost. Mamy nadzieję, że to uszanujesz. Dzięki temu paczka jest ubezpieczona, a my możemy śledzić ją w trakcie transportu.

Jeśli wysyłasz przesyłkę na własną rękę, to niestety nie mamy możliwości śledzenia twojego zwrotu, a więc odpowiedzialność za bezpieczne dotarcie paczki do nas spoczywa na tobie. 

Jeśli wpływa do nas zwrot poza systemem, to nie wiemy, co chciałbyś, żeby stało się ze zwracanymi produktami, jeśli najpierw nie wypełniłeś naszego formularza. 

Dlatego też korzystanie z systemu zwrotów to sytuacja typu win-win. 

Nie przyjmujemy/akceptujemy paczek zwrotnych wysyłanych za pobraniem/do punktu odbioru.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Ile mam czasu na zwrot?

Posiadanie czegoś, czego tak naprawdę nie potrzebujemy lub nie chcemy, jest po prostu irytujące i niekorzystne dla środowiska.

Aby stres i pośpiech przy zwrocie stały się przeszłością, wydłużyliśmy ustawowe 14 dni do 30 dni pełnego zwrotu lub aż do 365 dni, jeśli chcesz wymienić produkt w tej samej kategorii albo otrzymać bon podarunkowy.

Termin liczymy od dnia, w którym odbierasz paczkę, do dnia, gdy wróci ona do nas. Jeśli spóźnisz się dzień czy dwa – nie robimy z tego problemu.

Pamiętaj jednak, że towar musi być nowy i nieużywany.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak zwrócić produkt

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy na wasze produkty obowiązuje gwarancja/prawo do reklamacji?

Oczywiście, że tak!

Wszystkie nasze produkty mają 3 lata gwarancji. 

Zasadniczo wszystkie wady produktu, które nie wynikają bezpośrednio z twojego użytkowania, są objęte gwarancją. 

Jeśli twój produkt zepsuje się w trakcie gwarancji / w ciągu 3 lat, wyślij nam e-mail ze zdjęciem uszkodzenia (najlepiej całego produktu oraz zbliżenia miejsca usterki). Jeśli łatwiej będzie pokazać problem na wideo, śmiało dołącz film zamiast zdjęć.

Nasz zespół odezwie się do ciebie w ciągu 2 godzin (w godzinach pracy), a najpóźniej w ciągu 24 godzin.

Po akceptacji reklamacji poinformujemy, czy powinieneś odesłać produkt przez nasz system zwrotów w celu naprawy lub wymiany, czy też od razu wyślemy nowy egzemplarz (zależy to od wartości produktu).

Pamiętaj, żeby zgłosić wadę w krótkim czasie od jej zauważenia. Reklamacja zgłoszona w ciągu 10 dni od wykrycia jest zawsze uznawana za terminową.

Jeśli już przy odbiorze widzisz, że produkt jest uszkodzony, daj nam znać od razu. Szczegóły znajdziesz w sekcji „Otrzymałem uszkodzony produkt / moja paczka jest uszkodzona”.

Gdy reklamacja zostanie uznana, pokrywamy wszystkie koszty wysyłki, o ile skorzystasz z naszego portalu zwrotów. Nie zapomnij zabezpieczyć paczki na czas transportu.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy otrzymaliście moją przesyłkę zwrotną?

Czasami trudno jest być cierpliwym.

Jednak nie możemy nic zrobić, dopóki nie otrzymamy twojego zwrotu od
DHL lub InPost.
Otrzymasz automatyczną wiadomość w momencie, gdy to nastąpi. Możesz na to liczyć.

Normalnie firmom takim jak DHL czy InPost dostarczenie paczki z powrotem do nas zajmuje od 1 do 3 dni roboczych.

Kiedy otrzymamy ją od DHL lub InPost, przetwarzamy wszystkie zwroty w ciągu 24 godzin od ich otrzymania.

Łącznie oznacza to obsługę w ciągu 5 dni roboczych. W niektórych przypadkach może to potrwać kilka dni dłużej. Jeśli nie odezwiemy się do ciebie w ciągu 7 dni, to oczywiście zapraszamy do wysłania nam maila, a my pomożemy Ci we współpracy z DHL lub InPost.

Jeszcze nie zdarzyło nam się, żeby jakakolwiek paczka zwrotna, wysłana przez nasz system zwrotów, zaginęła lub nie dotarła z powrotem do nas. Wystarczy tylko cierpliwie czekać — niestety nie możemy zrobić nic więcej, dopóki nie otrzymamy paczki z powrotem.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Co jeśli platforma zwrotów nie może znaleźć mojego zamówienia?

Jeśli nasz portal zwrotów początkowo nie może znaleźć twojego zamówienia, zalecamy sprawdzenie, czy dane są poprawne.

Powinieneś użyć oryginalnego numeru zamówienia oraz adresu e-mail, który został podany podczas jego składania. Upewnij się, że numer zamówienia jest zapisany dokładnie w ten sam sposób, jak w potwierdzeniu zamówienia — czyli z # na początku i bez spacji przed numerem.

Może to być również spowodowane wygaśnięciem prawa do odstąpienia od umowy, w związku z czym portal zwrotów automatycznie odrzuci twoje zgłoszenie zwrotu. Jeśli twoje zamówienie zostało złożone ponad 2 lata temu, to może być powodem.

Jeśli nadal masz problem, to skontaktuj się z nami, abyśmy mogli pomóc ci go rozwiązać.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy na inną kartę niż ta, którą dokonano płatności?

Doskonale rozumiemy, że prezenty, które trzeba zwracać, czasami mogą powodować niezłe zamieszanie.

Ze względów bezpieczeństwa nie możemy zwrócić pieniędzy na inną kartę niż ta, której użyto przy zakupie. To nie my ustalamy te zasady.

Mamy jednak dwie alternatywy

1. Zwrot na pierwotną kartę, a następnie wewnętrzne rozliczenie lub kontakt z wystawcą karty, jeśli już jej nie masz.

2. Bon o równowartości zwrotu – w dodatku bez ponoszenia kosztów odesłania.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Gdzie mogę znaleźć numer mojego zamówienia?

Odwieczne pytanie. Bez obaw, to naprawdę proste i łatwe do zrozumienia!

Wszystkie zamówienia są potwierdzane poprzez e-mail potwierdzający. Zobacz, jak to wygląda poniżej.

To 6-cyfrowy numer, który zaczyna się od „#” (znak # jest częścią numeru zamówienia). Twój numer zamówienia może wyglądać np. tak: #123456.


Jeśli nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia, sprawdź folder SPAM.

Alternatywnie możesz znaleźć swój numer zamówienia na etykiecie wysyłkowej, która znajduje się na otrzymanej przesyłce.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy muszę złożyć nowe zamówienie, aby dokonać wymiany?

Tak, musisz to zrobić — w przypadku zupełnie nowego zamówienia.

Właśnie sami mieliśmy taką myśl: „Nie mogę dopasować tego produktu w tym rozmiarze, więc muszę go mieć w innym.”

"Ale przecież, zanim otrzymam moją paczkę, minie 3, 4, 5, 6, a może nawet 7 dni, bo najpierw muszę zwrócić tę, którą mam... A co jeśli nie będą mieli mojego rozmiaru na magazynie?".

Chcieliśmy oszczędzić tego kłopotu naszym klientom.

Dlatego stworzyliśmy nasz system zwrotów na zasadzie wymiany. Dzięki temu po prostu składasz nowe zamówienie na stronie, a my wysyłamy je w taki sam sposób jak standardowe zamówienie.

Zaraz po złożeniu nowego zamówienia, wypełniasz formularz w naszym portalu zwrotów, gdzie "logujesz się" za pomocą danych z oryginalnego zamówienia, wybierasz opcję "Wymiana", wpisujesz NOWY numer zamówienia w odpowiednie pole komentarza i odsyłasz oryginalne zamówienie używając dołączonej etykiety zwrotnej.

W międzyczasie, zanim jeszcze otrzymamy twoją paczkę zwrotną, wysyłamy już nowe zamówienie, abyś mógł je otrzymać jak najszybciej, a kiedy tylko otrzymamy paczkę zwrotną po 1-4 dniach roboczych, zwracamy wszystkie pieniądze za oryginalne zamówienie, więc faktycznie płacisz tylko za jedno zamówienie.

Jak opisano powyżej, przy wymianie pokrywamy koszty przesyłki zwrotnej, a ty unikasz płacenia 30 zł za korzystanie z etykiety zwrotnej, co musiałbyś zrobić przy zwykłym zwrocie.

Twoje drugie zamówienie zostanie zaakceptowane tylko, jeśli rzeczywiście jest to wymiana — czyli wymieniasz jeden lub kilka produktów na jeden, lub kilka innych w tej samej kategorii produktowej. Czyli jeden strój kąpielowy dla dziewczynek możesz wymienić na inny strój kąpielowy dla dziewczynek, ale NIE wymienisz okularów pływackich na kąpielówki. W takim przypadku byłby to po prostu zwykły zwrot, a nie wymiana. Jest to weryfikowane po otrzymaniu paczki zwrotnej, kiedy sprawdzamy, czy twoje oryginalne zamówienie zgadza się z nowym.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Co zrobić gdy moja przesyłka zwrotna ponownie do mnie wróciła?

Jest nam z tego powodu przykro. 

To niestety zdarza się, gdy odesłałeś paczkę w tym samym opakowaniu, ale nie usunąłeś oryginalnej etykiety przesyłki lub wyraźnie jej nie przekreśliłeś.

Niestety musisz więc odebrać paczkę ponownie, wygenerować tutaj nowy kod zwrotu / etykietę, a następnie odesłać ją do nas. Pamiętaj tylko, aby tym razem usunąć wszystkie pozostałe etykiety lub je zamazać.

Oczywiście nie ponosisz kosztów tej dodatkowej wysyłki, ponieważ każdemu zdarzają się pomyłki.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy zwrot jest odpłatny?

To, czy twój zwrot będzie odpłatny, czy też nie, zależy od przyczyny i celu zwrotu.

Niezależnie od tego, dlaczego chcesz (lub musisz) dokonać zwrotu, odbywa się to poprzez nasz portal zwrotów, gdzie znajdziesz listę możliwych powodów.

Poniżej znajdziesz możliwe powody zwrotu i wysokość związanych z nimi kosztów:

1. Zwykły zwrot / refundacja
Otrzymałeś produkt(y), których nie chcesz zatrzymać – bywa. W takim przypadku przy zwrocie potrącimy 30 zł za skorzystanie z naszej etykiety, gdy tylko paczka do nas dotrze i zostanie przetworzona. Jeśli zwracasz całe zamówienie, nie zwracamy również pierwotnych kosztów wysyłki.

2. Wymiana

Gdy wymieniasz produkt(y), sama wymiana oraz etykieta zwrotna są dla ciebie całkowicie bezpłatne. Zwracamy pełną kwotę pierwotnego zamówienia – bez potrącania 30 zł.

3. Bon podarunkowy
Oferujemy, abyś zamiast zwykłego zwrotu pieniędzy otrzymał bon podarunkowy do Watery.pl, który zostanie wysłany e-mailem. Wybierając tę opcję, otrzymasz dodatkowy procentowy bonus do swojego bonu, którego wysokość będzie widoczna w portalu zwrotów.

4. Błędnie wysłany produkt

To nasza pomyłka, dlatego zarówno wysyłka do nas, jak i ponowna wysyłka do ciebie są bezpłatne.

5. Reklamacja
Najpierw skontaktuj się z nami. Jeśli poprosimy o odesłanie produktu, pokryjemy koszt etykiety oraz wysyłki nowego/naprawionego towaru do ciebie.

6. Brakujący produkt w paczce
Wystarczy, że skontaktujesz się z nami, a brakujący artykuł doślemy na własny koszt.

Podsumowanie:

- Wymiana – bezpłatna
- Standardowy zwrot – 30 zł
- Bon + bonus są darmowe

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy mogę zwrócić zamówienie, jeżeli go nie odbiorę?

Jeśli po wysłaniu zamówienia zmieniłeś zdanie, ale jeszcze nie odebrałeś go z punktu odbioru, niestety nie jest to uznawane za prawidłowo przeprowadzony zwrot, więc nie możesz po prostu zostawić paczki w punkcie odbioru i czekać, aż zostanie odesłana z powrotem do nas.

W takim wypadku nie będziemy mieli informacji o Twoim zwrocie ani o tym, co chcesz, aby się z nim stało.

Aby uniknąć opóźnień, zalecamy, abyś odebrał paczkę, wypełnił formularz w naszym systemie zwrotów, a następnie odesłał ją do nas. Dzięki temu szybciej otrzymasz zwrot pieniędzy lub wymienisz produkty ze swojego zamówienia.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Co mam zrobić, jeśli mój produkt się zepsuł?

Bardzo nam przykro to słyszeć! Zepsute produkty to nic przyjemnego, więc zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby wszystko naprawić.

Prosimy o przesłanie e-maila ze zdjęciem uszkodzonego produktu na nasz adres e-mail. Jeden z naszych pracowników działu obsługi klienta skontaktuje się z tobą w celu rozwiązania problemu.

Tak długo, jak łapiesz się na okres 3-letniej gwarancji i nie przejechałeś produktu monstertruckiem ;-)

Czytaj więcej
Czytaj mniej

Dostawa & wysyłka

Zwrot i wymiana

Gwarancja ceny

Płatność i bezpieczeństwo

Produkty i magazyn

Rekomendacje produktów

Składanie zamówienia

Kody rabatowe / różne

Przewodniki po rozmiarach

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Zadzwoń do nas:
+48 22 307 88 04
Napisz do nas
support@watery.pl
Porozmawiaj z nami

Godziny otwarcia to pon-pt: 08-22, sobota: 10-19, niedziela: 14-22

Polecane produkty

Do 32% klientów kupuje te produkty razem

Zamknij
  • Wyniki wyszukiwania
  • Produkty

Wyniki wyszukiwania

    Brak wyników dla ''

    Skontaktuj się z obsługą klienta

    Zadzwoń do nas:

    +48 22 307 88 04

    Napisz do nas

    support@watery.pl

    Najszybsza pomoc?

    Zobacz odpowiedzi na najczęstsze pytania

    Porozmawiaj z nami

    W prawym dolnym rogu