OSZCZĘDŹ 10% DODATKOWO 🚨

Kod rabatowy: 9LAT-10

00 00 00

+950 produktów! 🔥

9. URODZINY – do 79%

Składanie zamówienia

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?

Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane na adres e-mail, który podałeś przy składaniu zamówienia.

Jeśli jednak go nie otrzymałeś, wykonaj 3 szybkie kroki:

1. Poczekaj 5–10 minut - od momentu złożenia zamówienia do jego pojawienia się e-maila w Twojej skrzynce odbiorczej może minąć nawet 10 minut.

2. Sprawdź folder spam - najczęściej to tam trafiają nasze wiadomości, gdy klienci nie mogą ich znaleźć.

3. Jeśli nadal nic nie dotarło, skontaktuj się z nami. W większości przypadków problem wynika z literówki w adresie e-mail. Nasza obsługa klienta poprawi adres i wyśle potwierdzenie ponownie, a także prześle link do śledzenia przesyłki.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy mogę dokonać zakupu jako firma u Was?

Oczywiście, że tak. 

W takim przypadku jest to po prostu zwykłe zamówienie online na watery.pl, gdzie możesz dodać nazwę firmy podczas dokonywania płatności. 

Po zrealizowaniu zakupu automatycznie otrzymasz potwierdzenie zamówienia, które możesz wykorzystać jako fakturę do swojego/firmowego rozliczenia.

Przy zamówieniach powyżej 1.145 zł. w niektórych przypadkach istnieje również możliwość zakupu na podstawie faktury / EAN. Przeczytaj więcej o tym w naszej sekcji „Czy mogę zapłacić fakturą / EAN / przelewem bankowym?”.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy oferujecie rabat ilościowy?

Jesteśmy znani z tego, że oferujemy najniższe ceny w naszych standardowych ofertach (nasi konkurenci są z tego dość niezadowoleni). Tak więc gramy w otwarte karty.

Nasza polityka nie przewiduje dodatkowych rabatów ilościowych poza tymi, które są już uwzględnione w cenach pakietowych i rabatach ilościowych na poszczególnych produktach.

Jednakże, jeśli zamawiasz ponad 30 sztuk z tej samej kategorii produktów, chętnie rozważymy możliwość przygotowania specjalnej oferty. Nie robimy tego jednak dla zamówień poniżej 30 sztuk - nawet dla zamówień na 29 sztuk.

Skontaktuj się z nami tutaj, jeśli chcesz otrzymać ofertę na większe ilości - odpowiemy w ciągu 48 godzin z ofertą.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Jak zamówić na watery.pl?

Za kulisami ciężko pracujemy każdego dnia, aby uczynić proces zakupów na watery.pl jak najprostszym, najbardziej przejrzystym i najszybszym.

Ale z przyjemnością pomożemy Ci osiągnąć cel dzięki temu przewodnikowi krok po kroku:

1. Wejdź na watery.pl (to jest strona główna)

2. Stąd możesz albo znaleźć swój produkt z menu na górze, albo go wyszukać.

3. Na stronie produktu naciśnij “Dodaj do koszyka”

4. Twój koszyk otworzy się z boku lub na ekranie

5. Następnie naciśnij “Przejdź do płatności” i wypełnij swoje dane, wybierz metodę dostawy, a na koniec sposób płatności.

6. Bum! Pojawi się strona z tytułem “Dziękujemy za Twoje zamówienie” i możesz mieć pewność, że Twoje zamówienie dotarło do nas (a my już zaczęliśmy je pakować i dziękujemy, klaskając w nasze ręce za Twoje zamówienie..)

Jeśli nadal masz trudności techniczne, zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, aby poprowadzić Cię przez proces od strony głównej do złożenia zamówienia.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Chcielibyśmy móc zaoferować taką opcję, ale niestety przez telefon nie możemy zweryfikować wszystkich danych dotyczących płatności.

Dlatego zamówienia przyjmujemy wyłącznie online, poprzez naszą stronę internetową.

W zamian bardzo prosimy skontaktuj się z nami, a my elektronicznie poprowadzimy cię za rękę, doradzimy i będziemy towarzyszyć ci w całym procesie, gdy będziesz go przeprowadzał na swoim komputerze / telefonie.

Czy to jest pocieszające?

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Wpisałem błędne informacje w zamówieniu?

Ups, każdemu może się do zdarzyć!

W takim przypadku skontaktuj się z nami jak najszybciej, abyśmy mogli szybko to naprawić.

Zwróć uwagę, że możemy zmienić informacje tylko przed wysłaniem zamówienia. Jeśli otrzymałeś e-mail zatytułowany “Din pakke fra Watery.dk har startet sin svømmetur”, oznacza to, że Twoje zamówienie zostało już wysłane i nie można już wprowadzać żadnych zmian w zamówieniu.

Jednakże, nadal możemy zapewnić, że e-mail, imię, lub numer telefonu są poprawione i upewnić się, że linki do śledzenia itp. są wysyłane na właściwy adres e-mail i do właściwego odbiorcy.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Chyba złożyłem zamówienie dwa razy?

Jeśli przypadkowo kupiłeś ten sam produkt dwa razy lub masz inne zmiany do wprowadzenia, skontaktuj się z nami natychmiast. Sprawdzimy Twoje zamówienia i pomożemy rozwiązać problem.

Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, zawsze możesz zwrócić produkt. Możesz wybrać wymianę produktu na inny lub otrzymać zwrot pieniędzy. Zrobimy to, co najbardziej Ci odpowiada.

Zwrot lub wymiana produktu

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Jak znaleźć odpowiedni rozmiar?

Oj tak, znamy ten problem i chcemy pomóc ci trafić z rozmiarem już za pierwszym razem!

Na każdej stronie produktu z opcją wyboru rozmiaru znajdziesz przycisk "Przewodnik po rozmiarach". Dzięki temu łatwo wybierzesz odpowiedni rozmiar już za pierwszym razem.

Kliknij na to, a pojawi się wysuwany panel z odpowiednią tabelą rozmiarów. Tutaj zmierz swoje wymiary ciała, takie jak wzrost, obwód klatki piersiowej, obwód bioder i talii.

Na stronie znajduje się również obrazek, który dokładnie pokazuje, gdzie trzeba się zmierzyć.

Następnie możesz łatwo spojrzeć w tabelę rozmiarów, aby znaleźć właściwy rozmiar na podstawie swoich wymiarów ciała.

Alternatywnie, możesz znaleźć wszystkie nasze przewodniki po rozmiarach dla naszych wielu marek tutaj.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Produkt, który kupiłem, jest teraz tańszy – czy zwrócicie mi różnicę?

Na Watery.pl oferujemy dynamiczne ceny i regularnie wprowadzamy nowe promocje.

Jeśli cena produktu spadła wkrótce po Twoim zakupie, zwrócimy różnicę - wystarczy, że skontaktujesz się z nami. Dzięki temu masz pewność, że zawsze kupujesz w najlepszej cenie.

Czy chcesz otrzymać produkt w lepszej cenie, a już go otrzymałeś, zapraszamy do odesłania przedmiotu jako zwykłego zwrotu (koszt 30 .) oraz ponownego zakupu produktu online po nowej cenie. 

Jesteśmy jednak pewni, że gdy następnym razem będziesz potrzebować nowego sprzętu do pływania, czeka na Ciebie kolejna dobra oferta.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Nie pojawiają się zdjęcia na Waszej stronie?

Najprawdopodobniej to chwilowy problem techniczny. Spróbuj odświeżyć stronę lub otworzyć ją w innej przeglądarce. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli go szybko naprawić.

Jeśli nie akceptujesz wszystkich ciasteczek, w tym preferencji, statystyk i marketingu, niektóre obrazy mogą nie być widoczne na stronie. Dlatego wszystkie pola muszą być zaakceptowane.

Aby móc ponownie dokonać wyboru, musisz wykonać następujące kroki:

Komputer

1. Przejdź na watery.pl

2. Otwórz okno incognito / prywatne, naciskając CtrL + Shift + N

3. Teraz, nie ma ustawień w twojej przeglądarce i obrazy mogą być wyświetlane ponownie, tak szybko jak naciśniesz „Zezwól na wszystkie ciasteczka”

Mobilny / safari

1. Otwórz safari / chrome na swoim mobilnym urządzeniu

2. Naciśnij przycisk „Karty”

3. Naciśnij „Ilość” kart, aby zobaczyć listę „Grupy kart”

4. Naciśnij „Prywatne” a następnie OK

5. Teraz, nie ma ustawień w twojej przeglądarce i obrazy mogą być wyświetlane ponownie, tak szybko jak naciśniesz „Zezwól na wszystkie ciasteczka”

Dalej nie działa?

W takim razie zalecamy, aby spróbować na innym komputerze / mobilnym urządzeniu lub w innej przeglądarce - to powinno zadziałać. Alternatywnie będzie działać, jeśli wyłączysz urządzenie i zaczniesz zupełnie od nowa.

Jeśli po prostu nie chcesz akceptować ciasteczek, oczywiście to też jest w porządku i dalej możesz robić zakupy na watery.dk - wystarczy, że skontaktujesz się z nami, a nasi mili koledzy z obsługi klienta poprowadzą Cię przez produkty na watery.dk, abyś mógł wybrać dokładnie to, czego potrzebujesz.

Czytaj więcej
Czytaj mniej

Dostawa i wysyłka

Zwroty i wymiany

Gwarancja cenowa

Płatność i bezpieczeństwo

Produkty i magazyn

Rekomendacje produktów

Złożenie zamówienia

Kody rabatowe / różne

Guides dotyczące rozmiarów

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Zadzwoń do nas:
+48 22 307 88 04
Napisz do nas
support@watery.pl
Porozmawiaj z nami

Godziny otwarcia to pon-pt: 08-22, sobota: 10-19, niedziela: 14-22

Polecane produkty

Do 32% klientów kupuje te produkty razem

Zamknij
  • Wyniki wyszukiwania
  • Produkty

Wyniki wyszukiwania

    Brak wyników dla ''

    Skontaktuj się z obsługą klienta

    Zadzwoń do nas:

    +48 22 307 88 04

    Napisz do nas

    support@watery.pl

    Najszybsza pomoc?

    Zobacz odpowiedzi na najczęstsze pytania

    Porozmawiaj z nami

    W prawym dolnym rogu