Produkty i magazyn - FAQ
Niestety nie, nadruków po prostu nie oferujemy.
W przyszłości z pewnością pojawi się taka możliwość, dlatego warto śledzić nasz sklep. Nasza obsługa klienta nie jest jednak w stanie podać konkretnej daty.
Tak, wszystkie nasze ceny na Watery.pl zawierają duński podatek VAT (25%).
W Watery zawsze płacisz tylko za cenę produktu i ewentualną wysyłkę - nic więcej. Cena, którą zobaczysz na stronie produktu, to ta, którą ostatecznie zapłacisz za towar (i jest ona z 25% duńskim VAT-em).
Niestety, nie oferujemy fizycznej wymiany / zwrotu w naszym magazynie.
Nie robimy tego z dwóch głównych powodów:
1. Jesteśmy ekspertami w obsłudze zwrotów online.
Nasz system zwrotów działa bardzo szybko – zwykle zajmuje to tylko kilka dni. Dzięki temu proces przebiega sprawnie i bez problemów dla klienta oraz dla nas. Zwroty realizowane w magazynie mogłyby wydłużyć całą procedurę. Dlatego preferujemy, aby wszystkie zwroty były dokonywane wyłącznie online. To najlepsze i najszybsze rozwiązanie dla Ciebie jako klienta.
2. Chcemy, aby nasi pracownicy magazynu skupiali się na realizacji zamówień.
Dzięki temu masz pewność, że Twoje zamówienie online zostanie wysłane szybko i w obiecanym terminie. Przyjęcie dodatkowych obowiązków związanych ze zwrotami mogłoby wydłużyć czas realizacji innych zamówień.
Nasza główna siedziba i magazyn znajdują się w mieście, w którym rozpoczęliśmy działalność 8 lat temu.
A mianowicie w 8700 Horsens pod adresem: Watery, Norgesvej 5, 8700 Horsens, Dania.
Niestety, nie jest możliwe odwiedzenie nas osobiście, oprócz odbioru zamówionych wcześniej online na watery.dk paczek, o których gotowości do odbioru powiadomiono. Przeczytaj więcej o odbiorze w naszym rozdziale „Czy mogę odebrać moje zamówienie z waszego magazynu?”
Co tydzień składamy zamówienia u wszystkich naszych dostawców, aby nasze magazyny były jak najlepiej zaopatrzone.
Jeśli mimo to czegoś brakuje, oznacza to, że producent / marka również nie ma tego obecnie na stanie.
Więc nawet jeśli bardzo byśmy chcieli, nie możemy po prostu wyczarować produktu na twoją prośbę — po prostu dlatego, że dostawca lub marka również nie ma go teraz na stanie. Przeczytaj więcej w naszym rozdziale „Kiedy wyprzedane produkty wrócą do sprzedaży?”
Jeśli marzysz o zupełnie nowym produkcie, którego nie mamy w ofercie, niestety też nie możemy go sprowadzić na zamówienie. Jeśli na przykład widziałeś produkt na amerykańskiej stronie, którego nie mamy, to najprawdopodobniej jest to produkt lub kolor dostępny wyłącznie tam i nasi europejscy dostawcy nie mają do niego dostępu ani nie mogą go sprowadzić. Mamy nadzieję, że to zrozumiesz.
Tak, oczywiście możesz to zrobić.
Naszą kartę podarunkową znajdziesz tutaj – wystarczy, że wybierzesz jej wartość, opłacisz zamówienie, a karta zostanie automatycznie wysłana do ciebie mailem. Dzięki temu w kilka minut jest gotowa do wręczenia szczęśliwemu odbiorcy.
Pamiętaj, że karty podarunkowej nie można wymienić na gotówkę – można ją wykorzystać wyłącznie na produkty. Karta podarunkowa jest ważna przez 2 lata od daty zamówienia.
Jeśli produkt nie jest już dostępny na stronie, oznacza to, że został wycofany i niestety nie będzie ponownie dostępny.
Nie możemy niestety sprowadzić więcej produktów, gdy zostały wycofane i usunięte ze strony.
To naprawdę szkoda, ale abyśmy mogli stale dodawać nowe produkty do naszego asortymentu, musimy stopniowo usuwać starsze produkty. Zazwyczaj to jednak nie my o tym decydujemy, a dostawcy / marki, którzy zazwyczaj pozwalają na obecność tych samych produktów jedynie przez pół roku lub rok.
Na szczęście mamy ponad 2.500 produktów online na watery.pl - z pewnością są tam inne interesujące produkty, które mogłyby Cię zainteresować.
Twoje ostatnie wyszukiwania
Popularne wyszukiwania
Brak wyników dla ''
Zadzwoń do nas:
+48 22 307 88 04Napisz do nas
support@watery.plNajszybsza pomoc?
Zobacz odpowiedzi na najczęstsze pytania
Porozmawiaj z nami
W prawym dolnym rogu
szukaj Szukaj w całym Watery.pl