OSZCZĘDŹ 10% DODATKOWO 🚨

Kod rabatowy: 9LAT-10

00 00 00

+950 produktów! 🔥

9. URODZINY – do 79%

Produkty i magazyn - FAQ

Czy możecie wykonać nadruk na strojach kąpielowych itp.?

Niestety nie, nadruków po prostu nie oferujemy.

W przyszłości z pewnością pojawi się taka możliwość, dlatego warto śledzić nasz sklep. Nasza obsługa klienta nie jest jednak w stanie podać konkretnej daty.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy ceny zawierają VAT?

Tak, wszystkie nasze ceny na Watery.pl zawierają duński podatek VAT (25%).

W Watery zawsze płacisz tylko za cenę produktu i ewentualną wysyłkę - nic więcej. Cena, którą zobaczysz na stronie produktu, to ta, którą ostatecznie zapłacisz za towar (i jest ona z 25% duńskim VAT-em).

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy mogę wymienić/zwrócić produkt w waszym magazynie?

Niestety, nie oferujemy fizycznej wymiany / zwrotu w naszym magazynie.

Nie robimy tego z dwóch głównych powodów:

1. Jesteśmy ekspertami w obsłudze zwrotów online.
Nasz system zwrotów działa bardzo szybko – zwykle zajmuje to tylko kilka dni. Dzięki temu proces przebiega sprawnie i bez problemów dla klienta oraz dla nas. Zwroty realizowane w magazynie mogłyby wydłużyć całą procedurę. Dlatego preferujemy, aby wszystkie zwroty były dokonywane wyłącznie online. To najlepsze i najszybsze rozwiązanie dla Ciebie jako klienta.

2. Chcemy, aby nasi pracownicy magazynu skupiali się na realizacji zamówień.
Dzięki temu masz pewność, że Twoje zamówienie online zostanie wysłane szybko i w obiecanym terminie. Przyjęcie dodatkowych obowiązków związanych ze zwrotami mogłoby wydłużyć czas realizacji innych zamówień.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Jaki jest Wasz adres?

Nasza główna siedziba i magazyn znajdują się w mieście, w którym rozpoczęliśmy działalność 8 lat temu.

A mianowicie w 8700 Horsens pod adresem: Watery, Norgesvej 5, 8700 Horsens, Dania.

Niestety, nie jest możliwe odwiedzenie nas osobiście, oprócz odbioru zamówionych wcześniej online na watery.dk paczek, o których gotowości do odbioru powiadomiono. Przeczytaj więcej o odbiorze w naszym rozdziale „Czy mogę odebrać moje zamówienie z waszego magazynu?

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy mogę zamówić produkty, których nie ma na stanie?

Co tydzień składamy zamówienia u wszystkich naszych dostawców, aby nasze magazyny były jak najlepiej zaopatrzone.

Jeśli mimo to czegoś brakuje, oznacza to, że producent / marka również nie ma tego obecnie na stanie.

Więc nawet jeśli bardzo byśmy chcieli, nie możemy po prostu wyczarować produktu na twoją prośbę — po prostu dlatego, że dostawca lub marka również nie ma go teraz na stanie. Przeczytaj więcej w naszym rozdziale „Kiedy wyprzedane produkty wrócą do sprzedaży?

Jeśli marzysz o zupełnie nowym produkcie, którego nie mamy w ofercie, niestety też nie możemy go sprowadzić na zamówienie. Jeśli na przykład widziałeś produkt na amerykańskiej stronie, którego nie mamy, to najprawdopodobniej jest to produkt lub kolor dostępny wyłącznie tam i nasi europejscy dostawcy nie mają do niego dostępu ani nie mogą go sprowadzić. Mamy nadzieję, że to zrozumiesz.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy mogę zamówić u Was kartę podarunkową?

Tak, oczywiście możesz to zrobić.

Naszą kartę podarunkową znajdziesz tutaj – wystarczy, że wybierzesz jej wartość, opłacisz zamówienie, a karta zostanie automatycznie wysłana do ciebie mailem. Dzięki temu w kilka minut jest gotowa do wręczenia szczęśliwemu odbiorcy.

Pamiętaj, że karty podarunkowej nie można wymienić na gotówkę – można ją wykorzystać wyłącznie na produkty. Karta podarunkowa jest ważna przez 2 lata od daty zamówienia.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy jeśli produkt nie jest już widoczny na stronie, oznacza to, że został wycofany?

Jeśli produkt nie jest już dostępny na stronie, oznacza to, że został wycofany i niestety nie będzie ponownie dostępny.

Nie możemy niestety sprowadzić więcej produktów, gdy zostały wycofane i usunięte ze strony.

To naprawdę szkoda, ale abyśmy mogli stale dodawać nowe produkty do naszego asortymentu, musimy stopniowo usuwać starsze produkty. Zazwyczaj to jednak nie my o tym decydujemy, a dostawcy / marki, którzy zazwyczaj pozwalają na obecność tych samych produktów jedynie przez pół roku lub rok.

Na szczęście mamy ponad 2.500 produktów online na watery.pl - z pewnością są tam inne interesujące produkty, które mogłyby Cię zainteresować.

Czytaj więcej
Czytaj mniej

Dostawa i wysyłka

Zwrot i wymiana

Gwarancja ceny

Płatność i bezpieczeństwo

Produkty i magazyn

Rekomendacje produktowe

Składanie zamówienia

Kode rabatowe / różne

Przewodniki po rozmiarach

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Zadzwoń do nas:
+48 22 307 88 04
Napisz do nas
support@watery.pl
Porozmawiaj z nami

Godziny otwarcia to pon-pt: 08-22, sobota: 10-19, niedziela: 14-22

Polecane produkty

Do 32% klientów kupuje te produkty razem

Zamknij
  • Wyniki wyszukiwania
  • Produkty

Wyniki wyszukiwania

    Brak wyników dla ''

    Skontaktuj się z obsługą klienta

    Zadzwoń do nas:

    +48 22 307 88 04

    Napisz do nas

    support@watery.pl

    Najszybsza pomoc?

    Zobacz odpowiedzi na najczęstsze pytania

    Porozmawiaj z nami

    W prawym dolnym rogu