+1800 OFERT | DO 88% ZNIŻKI

WSZYSTKIE 1874 Oferty Black Friday wygasają za:

00 00 00

OGROMNA WYPRZEDAŻ BLACK FRIDAY!

BLACK FRIDAY do -88%

Dostawa i wysyłka – często zadawane pytania

Kiedy moja paczka zostanie dostarczona?

W Watery szybka i bezpieczna dostawa jest dla nas priorytetem.

W 99,3% przypadków zamówienia dostarczane są w ciągu 1-3 dni. Jesteśmy z tego dość dumni (tak, uważamy, że jesteśmy prawie tak samo szybcy w dostarczaniu paczek, jak Michael Phelps w 200 m stylem motylkowym).

Zanim złożysz zamówienie, sprawdź przewidywany dzień dostawy na stronie produktu, w koszyku lub przy płatności. Aż 98,2% zamówień doręczamy dokładnie w zapowiedzianym terminie.

Na czas dostawy wpływa godzina złożenia zamówienia, dzień tygodnia oraz wybrany przewoźnik – zazwyczaj trwa to 1–3 dni. Nasz zespół pracuje jednak codziennie od 8:00 do 22:00, dzięki czemu ostatnie paczki wychodzą od nas o 22:00, także w weekendy.

Dla ułatwienia skorzystaj z poniższych wytycznych:


Dostawa DHL
-
Dostawa do domu: zamów do 20:00 każdego dnia = przewidywana dostawa w ciągu 1–3 dni
- Punkt odbioru: zamów do 20:00 każdego dnia = przewidywana dostawa w ciągu 1–3 dni

Dostawa InPost
- Dostawa do domu: zamów do 20:00 każdego dnia = przewidywana dostawa w ciągu 1–3 dni
- Punkt odbioru: zamów do 20:00 każdego dnia = przewidywana dostawa w ciągu 1–3 dni

Gdy tylko spakujemy zamówienie, prześlemy Ci numer śledzenia. Dzięki niemu możesz na bieżąco sprawdzać status przesyłki – więcej w sekcji „Czy mogę śledzić swoją paczkę?”.

Niestety, zdarzają się błędy – zarówno po naszej stronie, jak i u przewoźników. Jeśli nie dotarł do Ciebie mail z potwierdzeniem wysyłki, sprawdź sekcję „Czy jeszcze nie wysłaliście mojej paczki?”. Jeśli paczka nie zmienia statusu mimo numeru śledzenia, sprawdź sekcję „Moja paczka nie zmieniła zmieniła statusu w linku do śledzenia od kilku dni”.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Moja paczka nie zmieniła statusu w linku do śledzenia od kilku dni (+2 dni). Co teraz?

Jeśli dotarła do Ciebie wiadomość e-mail z informacją, że Twoje zamówienie zostało zapakowane i zawiera link do śledzenia, to w większości przypadków Twoja paczka została przekazana przewoźnikowi tego samego dnia. Sprawdź sekcję „Kiedy moja paczka zostanie dostarczona”, aby zobaczyć godziny odbioru dla różnych przewoźników.

Czasem jednak zdarza się, że dostawa opóźnia się po stronie przewoźnika, lub, mówiąc wprost, w rzadkich przypadkach Twoja paczka może się zgubić.

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, jeśli Twój link do śledzenia pokazuje, że minęło kilka dni roboczych, odkąd Twoja paczka zmieniła miejsce.

Śledzenie za pomocą linku jest dostępne, dopiero gdy paczka trafi na magazyn przewoźnika. Czyli nie, gdy odbiera paczkę od nas.

• Jeśli przewoźnicy są wyjątkowo zajęci, to w niektórych przypadkach może minąć do 2 dni roboczych, zanim łącze śledzenia pokaże pierwszą aktualizację. Niestety, nie mamy na to wpływu, ale ciągle monitorujemy to, czy spełniają nasze umowy o jakości świadczenia usług.

Następnie sprawdź swoje potwierdzenie zamówienia, które zostało wysłane e-mailem zaraz po złożeniu zamówienia, i zobacz, czy dla zamówienia jest podany prawidłowy adres. Czy adres jest w 100% poprawny?

• Jeśli wygląda na to, że Twoja paczka utknęła i trwa to dłużej niż 2 dni robocze, skontaktuj się z nami i napisz, czy wystąpiły jakieś błędy z Twoim adresem lub wszystko wygląda, jak powinno. Następnie nasz wspaniały dział wsparcia pomoże Ci w ciągu kilku godzin, najpóźniej 24 godzin. Jeśli paczka zaginęła, natychmiast wyślemy Ci nową. 

Następnie we współpracy z przewoźnikiem rozpoczniemy dochodzenie w celu odnalezienia brakującej paczki. Zwykle zostaje znaleziona na magazynie i odesłana z powrotem do nas - ale do tego czasu na pewno otrzymasz nową paczkę ;)

Dziękujemy za cierpliwość.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy jeszcze nie wysłaliście mojej paczki?

Zamówienie zostało złożone, ale jeszcze nie dotarł do Ciebie mail z informacją o wysyłce, zawierający link do śledzenia? Powodem może być jedna z tych dwóch rzeczy:

1. Jeszcze nie spakowaliśmy Twojej paczki – mniej niż 24 godziny od zamówienia
Każdego dnia pakujemy wszystkie nasze zamówienia, niezależnie od przewoźnika – przez cały rok. Jeśli zamówienie zostało złożone w ciągu ostatnich 24 godzin, możliwe, że jeszcze nie dotarliśmy do Twojego zamówienia w kolejce. Ale nie martw się: na pewno zdążymy i nie powinno być żadnych problemów, więc prosimy o cierpliwość. 

2. Wystąpił błąd w zapasach – powyżej 24 godzin od zamówienia

Jeśli od Twojego zamówienia minęło więcej niż 24 godziny i jeszcze nie dotarła do Ciebie informacja o jego wysyłce, niestety może to być spowodowane błędem magazynowym dotyczącym co najmniej jednego z zamówionych przez Ciebie produktów. Bardzo nam przykro i przepraszamy, ale gdy to ludzie, tacy jak Ty i my, przyjmują towar, liczą i pakują zamówienia, nie da się uniknąć błędów, choć zdarzają się one w zaledwie 0,3% naszych zamówień.

Jeśli to dotyczy Twojego zamówienia, nasz magazyn spróbuje skontaktować się z Tobą telefonicznie lub e-mailem już następnego dnia po złożeniu zamówienia, aby wspólnie znaleźć rozwiązanie, czy to poprzez alternatywny produkt, czy wysyłkę tego, co mamy. Jeśli nie uda nam się z Tobą skontaktować, spróbujemy ponownie następnego dnia. Jeśli także wtedy nie uda się nawiązać kontaktu, wyślemy to, co mamy na magazynie, a brakujące produkty zostaną usunięte z zamówienia, aby jak najszybciej dostarczyć Ci Twoją paczkę. Żadne z naszych zamówień nie pozostaje niewysłane dłużej niż 48 godzin.

Jeśli zauważysz problem, zachęcamy do skontaktowania się z naszym działem obsługi klienta, aby jak najszybciej go wyjaśnić.

Raz jeszcze przepraszamy za błąd! 

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Jak mogę śledzić/monitorować moją paczkę?

Numer śledzenia przesyłki został podany w mailu „Twoja paczka została wysłana”.

Pamiętaj, że w zależności od wybranej metody dostawy może minąć do 48 godzin, zanim Twoja paczka zostanie zarejestrowana u dystrybutora, więc nie zawsze możesz ją od razu śledzić.

Link do śledzenia pokaże informacje dopiero po zeskanowaniu paczki w siedzibie firmy kurierskiej, a nie w momencie jej odbioru od nas.

Jeśli masz swój numer śledzenia, możesz łatwo i szybko śledzić swoją paczkę u wybranego przewoźnika

- Dostawa z inPost

- Dostawa z DHL

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Jaką metodą wysyłki zostanie nadane moje zamówienie?

Szybkość i pewność dostawy są niezwykle ważne, dla nas w Watery oraz dla naszych klientów (nikt nie lubi, gdy w walizce na wakacje brakuje butów do wody, ponieważ paczka zaginęła... tak, sami też to przeżyliśmy).

Przy tylu zadowolonych klientach nie jesteśmy w stanie doręczać zamówień osobiście (choć bardzo byśmy chcieli), dlatego korzystamy ze sprawdzonych firm kurierskich i pocztowych.

W Watery możesz zdecydować, kto doręczy Twoją paczkę:

1. DHL – dostawa do domu i punktu odbioru

2. InPost – dostawa do domu i punktu odbioru

Obie firmy od lat współpracują z Watery i w zdecydowanej większości przypadków zapewniają szybką oraz bezpieczną dostawę.

Podczas finalizacji zamówienia sam wybierasz przewoźnika.

W zależności od wartości i gabarytu zakupów jedna z opcji może być dostępna za darmo. W koszyku zobaczysz ostateczny koszt wysyłki.

Więcej informacji o każdej metodzie dostawy, cenach i terminach doręczenia znajdziesz tutaj.

UWAGA: Wszystkie podane terminy dostawy są orientacyjne i mogą ulec zmianie po stronie przewoźnika.

Jeśli chcesz sprawdzić status przesyłki, przeczytaj artykuł „Jak mogę śledzić/monitorować moją paczkę”.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Ile kosztuje dostawa?

W Watery.pl oferujemy wiele różnych opcji dostawy. Dzięki temu możesz wybrać tę, która wydaje Ci się najbezpieczniejsza lub najwygodniejsza. 

Oto co oferujemy:

1. Darmowa dostawa dla co najmniej jednej metody dostawy przy zakupach powyżej 340 zł.

2. Tania przesyłka za 25 zł dla co najmniej jednej metody dostawy przy zakupach poniżej 340 zł.

3. Pakujemy wszystkie zamówienia do godziny 22:00 każdego dnia, także w weekendy, aby zagwarantować Ci szybką dostawę. 

Pełny przegląd cen i możliwości dostawy znajdziesz tutaj.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Otrzymany produkt jest niewłaściwy. Co teraz?

Bardzo nam przykro. Zainspirowani Michaelem Phelpsem, prawdopodobnie działaliśmy zbyt szybko. Ale z ludźmi (a nie robotami) w magazynie, niestety nie możemy całkowicie uniknąć błędów, chociaż zdarzają się one bardzo rzadko.

Naprawimy to błyskawicznie, całkowicie za darmo, i zrekompensujmy pomyłkę w ciągu 1-3 dni.

Musisz wykonać tylko 3 kroki (nawet nie musisz się z nami kontaktować)

1. Najpierw upewnij się, że otrzymany produkt faktycznie jest inny, niż zamówiony.

- Czy rozmiar na etykiecie różni się od tego podanego na stronie?
- Czy nazwa produktu się zgadza, lecz na stronie widzisz inne zdjęcie niż to, co trzymasz w ręku?

2. Jeśli to rzeczywiście niewłaściwy produkt, wypełnij nasz formularz zwrotu online.

3. Gdy tylko paczka do nas dotrze (zwykle 1–3 dni), tego samego dnia wyślemy Ci prawidłowy produkt, tak aby cała wymiana trwała jedynie kilka dni. Zwroty z powodu pomyłki obsługujemy w pierwszej kolejności.

Niestety musimy najpierw odzyskać błędny produkt, ponieważ coraz więcej klientów zatrzymuje oba produkty. Równie mocno jak Ty ubolewamy, że cierpią na tym wszyscy.

Jeśli wyjątkowo zależy Ci na czasie, wyślij nam link do śledzenia paczki zwrotnej zaraz po jej nadaniu na nasz e-mail. Gdy tylko link będzie aktywny, wyślemy właściwy produkt – bez czekania, aż paczka fizycznie do nas wróci. Paczka musi być jednak nadana i widoczna w systemie śledzenia.

Oczywiście wszystkie koszty wysyłki pokrywamy my.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Otrzymany produkt jest zniszczony/moja paczka jest uszkodzona. Co teraz?

Nie widzisz nas teraz, ale uwierz, że uderzamy głową w biurko.

Dla Ciebie jako klienta nigdy nie jest to dobra sytuacja. A to szczególnie frustrujące, ponieważ zawsze sprawdzamy jakość towarów, które wysyłamy z magazynu – każdego z osobna. 

(Na szczęście zdarza się to bardzo rzadko, więc nie musisz się martwić o nasze głowy).

Ale możesz liczyć na to, że rozwiążemy problem sprawnie i płynnie (i oczywiście całkowicie za darmo).

Musisz wykonać tylko jeden krok (resztą zajmiemy się my)

1. Napisz do nas maila na adres support@watery.pl, w którym opiszesz, co jest uszkodzone / wadliwe / zniszczone, oraz dołączysz zdjęcie produktu i opakowania.

2. Odpowiemy na tego maila w ciągu 2 godzin w naszych godzinach pracy, informując, że wyślemy nowe produkty, jeśli zgłoszenie zostanie zaakceptowane, oraz czy chcemy, żeby uszkodzone produkty zostały do nas odesłane (dotyczy to produktów o wartości powyżej 115 zł).

Dzięki temu otrzymasz nowy (i miejmy nadzieję w 100% nienaruszony) produkt już w kilka dni. To nasz sposób na szybkie przeprosiny.

Jeśli poprosimy Cię o zwrot uszkodzonych/wadliwych produktów, zrób to w następujący sposób:

Pobierz swoją darmową etykietę zwrotną/kod zwrotny tutaj i przygotuj zamówienie do wysyłki, opisując paczkę 9-cyfrowym kodem zwrotu DHL.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
W mojej paczce brakuje przedmiotu. Co teraz?

To najgorsze, co może się zdarzyć, gdy odbierasz wyczekiwaną przesyłkę. Bardzo za to przepraszamy. Jednak tak, nawet w naszym magazynie czasami dochodzi do błędów. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Oczywiście, musimy to szybko rozwiązać – to przecież nasza specjalność.

Wystarczy, że wyślesz do nas e-mail lub zadzwonisz, podając numer zamówienia, nazwę brakującego produktu — a jeśli chcesz nam jeszcze bardziej pomóc i przyspieszyć proces, możesz również załączyć zdjęcie dostawy (dzięki temu zobaczymy, czy dystrybutor nieumiejętnie obchodził się z paczkami i czy to przez niego produkt wypadł).

Niezwłocznie prześlemy brakującą rzecz do Ciebie. Dzięki temu będziesz cieszyć się produktem już za 1-3 dni :)

Dokładnie zbadamy też sprawę w naszej firmie, aby zrozumieć, co mogło spowodować błąd i uniknąć go w przyszłości.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?

Jesteśmy znani w branży z błyskawicznej wysyłki. Gdy trafisz na odpowiedni moment, Twoja przesyłka zostanie wysłana w zaledwie kilka minut – prawie tak szybko, jak Michael Phelps pobił rekord świata na 100 m stylem motylkowym.

To niestety oznacza również, że czas, w którym możemy anulować lub zmienić Twoje zamówienie, jest stosunkowo krótki. Jednak pośpiesz się i skontaktuj się z nami tak szybko, jak to możliwe, aby zdążyć, zanim nasz magazyn zapakuje i wyśle zamówienie.

Niestety, kiedy otrzymasz e-mail „Twoja paczka z Watery.pl rozpoczęła podróż do Ciebie!”, nie będzie to już możliwe. Wtedy najczęściej paczka została już odebrana przez kuriera i jest w drodze do Ciebie.

Jeśli już spakowaliśmy i wysłaliśmy Twoją paczkę, możesz oczywiście zawsze zwrócić zamówienie po jego otrzymaniu. Z chęcią Ci w tym pomożemy.

Możesz łatwo zwrócić swoje zamówienie po otrzymaniu w naszym portalu zwrotów tutaj.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Moja paczka jest gotowa do odbioru, ale nie otrzymałem(-am) informacji, że mogę ją odebrać. Co teraz?

Jeśli widzisz w linku do śledzenia, że paczka jest gotowa do odbioru w punkcie DHL i inPost, możesz śmiało udać się tam, aby ją odebrać. Wystarczy, że zabierzesz ze sobą numer śledzenia oraz ważny dokument tożsamości.

Jak zostanie zapakowane moje zamówienie?

Dokładamy starań, aby Twoja paczka dotarła w idealnym stanie!

W zależności od zamówionych produktów zapakujemy je w kopertę bąbelkową lub karton wypełniony materiałem ochronnym. Dzięki temu Twoje produkty dotrą do Ciebie nienaruszone.

Robimy wszystko, aby Twoje zamówienie było odpowiednio zabezpieczone i dotarło bez uszkodzeń.

Jeśli jednak produkt zostanie uszkodzony w transporcie, postępuj zgodnie z instrukcjami z sekcji „Otrzymany produkt jest zniszczony/moja paczka jest uszkodzona”.

Czytaj więcej
Czytaj mniej
Czy mogę wybrać preferowaną metody dostawy?

Na Watery.pl oferujemy następujące metody dostawy:

- Dostawa do domu z DLH

- Dostawa do punktu odbioru DHL

- Dostawa do domu z inPost

- Dostawa do punktu odbioru inPost

Czytaj więcej
Czytaj mniej

Dostawa i wysyłka

Zwroty i wymiana

Gwarancja ceny

Płatność i bezpieczeństwo

Produkty i magazyn

Rekomendacje produktów

Składanie zamówienia

Kody rabatowe / różne

Tabele rozmiarów

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Zadzwoń do nas:
+48 22 307 88 04
Napisz do nas
support@watery.pl
Porozmawiaj z nami

Godziny otwarcia to pon-pt: 08-22, sobota: 10-19, niedziela: 14-22.

Wybierz title

Losowy produkt Watery! [70% rabatu]
Dostępny Tylko 509 sztuk w magazynie Wyprzedane – powiadom mnie

Polecane produkty

Do 32% klientów kupuje te produkty razem

Zamknij
  • Wyniki wyszukiwania
  • Produkty

Wyniki wyszukiwania

    Brak wyników dla ''

    Skontaktuj się z obsługą klienta

    Zadzwoń do nas:

    +48 22 307 88 04

    Napisz do nas

    support@watery.pl

    Najszybsza pomoc?

    Zobacz odpowiedzi na najczęstsze pytania

    Porozmawiaj z nami

    W prawym dolnym rogu