Dopasowana cena/gwarancja - FAQ
Mimo że codziennie automatycznie dostosowujemy ceny do naszych konkurentów, czasami może się zdarzyć, że danego dnia nie mamy najniższej ceny.
To twoja szansa, żeby skorzystać z naszej gwarancji najniższej ceny i błyskawicznie uzyskać najlepszą ofertę właśnie u nas.
Aby skorzystać z gwarancji ceny, musisz spełnić kilka warunków:
1. Porównanie dotyczy duńskiego sklepu internetowego z duńskim numerem CVR i magazynem znajdującym się w Danii.
2. Gwarancja ceny obejmuje wyłącznie produkty podlegające duńskim przepisom dotyczącym VAT, cła, gwarancji i ochrony konsumenta.
3. Produkt musi być dokładnie taki sam: ten sam producent, kolor itd.
4. Dowód ceny musi mieć formę linku do produktu wysłanego e-mailem.
5. Produkt musi być dostępny w magazynie i gotowy do wysyłki w ciągu 1-3 dni.
6. Gwarancji ceny nie można łączyć z żadnymi innymi kodami rabatowymi, które masz lub które aktualnie oferujemy.
7. Gwarancja ceny nie obowiązuje na oferty w innych sklepach, które są ograniczone ilościowo lub czasowo.
Co to oznacza w praktyce?
- Sklepy takie jak Outnorth.dk (magazyn w Szwecji), Bikester.dk (firma niemiecka), Campz.dk (firma niemiecka) czy Proswimwear.eu (firma brytyjska) nie są uwzględniane w ramach gwarancji ceny.
- Produkt u konkurencji nie może mieć przekreślonej ceny, oznaczenia promocji ani być w żaden sposób przeceniony, nawet jeśli nasz produkt również jest w promocji.
Jeśli twoje zgłoszenie spełnia te warunki, po prostu wyślij link do produktu z innego sklepu oraz link do naszego produktu na nasz adres e-mail, a my w godzinach pracy potwierdzimy to w ciągu 2 godzin i wyślemy ci kod rabatowy z różnicą w cenie.
Niestety nie możemy realizować gwarancji ceny przez telefon ani czat, ponieważ potrzebujemy linków do obu produktów.
Aby skorzystać z gwarancji ceny, wykonaj tylko te 4 kroki
1. Wyślij na nasz e-mail link do produktu z innego sklepu oraz link do odpowiadającego mu produktu u nas.
2. Sprawdzimy zgłoszenie według prostych zasad – szczegóły znajdziesz w sekcji “Czy oferujecie gwarancję ceny i jakie obowiązują warunki?”
3. W ciągu 24 godzin odeślemy ci kod rabatowy odpowiadający różnicy w cenie.
Niestety nie możemy realizować gwarancji ceny przez telefon ani chat, ponieważ potrzebujemy linków do obu produktów.
Dopasowujemy tylko duńskie firmy, które płacą duński VAT i podatki.
To oznacza, że nie oferujemy dopasowania cenowego wobec np.
- Outnorth.dk (magazyn w Szwecji)
- Bikester.dk (niemiecka firma)
- Campz.dk (niemiecka firma)
- Proswimwear.eu (brytyjska firma)
Z drugiej strony możemy zagwarantować, że jesteśmy w 100% najtańszym duńskim sklepem z wyposażeniem do sportów wodnych (a w przeciwnym razie oferujemy dopasowanie cenowe).
W odróżnieniu od naszych zagranicznych kolegów, oferujemy
- 365 dni na zwrot towaru
- 2 lata prawa do reklamacji
- Duńskie wsparcie w godzinach 08-16 w dni powszednie, zarówno przez telefon, czat, jak i e-mail
- Dostawę na następny dzień, także w weekendy, przy zamówieniach do godziny 22:00
- Mamy 35 duńskich kolegów i płacimy duński podatek/VAT
Wszystkie prawidłowo przesłane e-mailem zgłoszenia gwarancji ceny wraz z linkami rozpatrujemy w ciągu 2 godzin w godzinach pracy. Po akceptacji odeślemy ci kod rabatowy na równowartość różnicy.
Niestety nie możemy realizować gwarancji ceny przez telefon ani chat, ponieważ potrzebujemy linków do naszego produktu oraz strony konkurencji.
Twoje ostatnie wyszukiwania
Popularne wyszukiwania
Brak wyników dla ''
Zadzwoń do nas:
+48 22 307 88 04Napisz do nas
support@watery.plNajszybsza pomoc?
Zobacz odpowiedzi na najczęstsze pytania
Porozmawiaj z nami
W prawym dolnym rogu
szukaj Szukaj w całym Watery.pl